Στο χιονοδρομικό κέντρο των Καλαβρύτων βρέθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε αιφνιδιαστικά το Χιονοδρομικό Κέντρο χωρίς πρωτόκολλο, ανάμεσα σε απλούς επισκέπτες και σκιέρ, ενώ αργότερα «ανέβηκε» στο Instagram ένα χιουμοριστικό βίντεο μέσα από μία καφετέρια δίπλα στον αναβατήρα του Κέντρου.


Ζπουτσατ όλα.
Γιατί Ποτε δούλεψε;
Μόνο τον Ελληνικό λαό δουλεύει
Ioanna Papadopoulou ti zoume re sis stin patrida mas…..
https://www.facebook.com/photo/?fbid=26446351091637593&set=gm.1974673976462252&idorvanity=680701352526194🤓
στα αρχειδιαμου ΤΑΝΕΑ ΓΓΙΑ ΤΟΜΝ ψυχωπαθη ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ τινάξει ΤΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΣΥΤΟΝ ΑΕΡΑ
Πήγε με Φεράρι να διαφημίσει τον φραπέ
Στ’αρχιδια μου
Εσένα καλογηρε δεν σε πείτε; Γιατί;μην κρυώσει η φαλάκρα;