«Restart Tourism» – «Visit Greece»:Το απόγευμα η παρουσίαση από τον πρωθυπουργό

22
SAMSUNG

Η Ελλάδα φέτος προσφέρει στους τουρίστες -εκτός από ήλιο και θάλασσα – και υγειονομική ασφάλεια: Αυτό θα είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό το 2020, η οποία θα παρουσιαστεί απόψε σε ειδική εκδήλωση από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος θέτει ως βασική προτεραιότητα της κυβερνητικής πολιτικής το ζήτημα της επανεκκίνησης της τουριστικής βαριάς βιομηχανίας. Την εκδήλωση θα προλογίσει ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.Η καμπάνια με στόχευση στο εξωτερικό θα ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα και θα προβάλει την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας και θα αναδεικνύει την Ελλάδα ως υγειονομικά ασφαλή προορισμό και βέβαια θα θυμίζει την ξεχωριστή ομορφιά των ελληνικών νησιών.Ειδικότερα βασική στόχευση είναι να πεισθούν οι ξένοι επισκέπτες ότι η Ελλάδα ως προορισμός αυτό το καλοκαίρι προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών με υγειονομική ασφάλεια καθώς τηρούνται όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης από τον κορονοϊό.
«Restart Tourism» και «Visit Greece» είναι δύο από τις χαρακτηριστικές αναφορές – σφραγίδα της καμπάνιας, ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η προβολή ολιγόλεπτου βίντεο, το οποίο θα αναδεικνύει κωδικοποιημένα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εγχώριου τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην ελληνική υπεροχή στο επίπεδο της υγειονομικής ασφάλειας έναντι των γειτόνων της.

Η καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού θα παρουσιαστεί στις 20.00 στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου και την παρουσίαση θα κάνει ο Στηβ Βρανάκης, επικεφαλής δημιουργικού στην Προεδρία της κυβέρνησης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρωθυπουργός θέλοντας να δείξει την έμπρακτη στήριξή του στον τουρισμό θα επισκεφθεί -συνοδεία του αρμόδιου υπουργού- τη Σαντορίνη και η επίσκεψη θα γίνει όπως όλα δείχνουν στις 13 Ιουνίου.

Ξεχωριστή καμπάνια, η οποία όμως δεν θα παρουσιαστεί ακόμη, θα πραγματοποιηθεί στο επίπεδο του εσωτερικού τουρισμού, καθώς θα πρέπει και οι Έλληνες να πεισθούν ότι είναι ασφαλές να πάνε διακοπές και πως δεν υπάρχει κίνδυνος από «εισαγόμενα» κρούσματα.