
Για πρώτη φορά παρουσιάζεται η νέα θεσμική προσέγγιση της Αντιπεριφέρειας Πάρκων, Αλσών και Υγείας Ζώων της Αττικής, με στόχο την αναβάθμιση, την προστασία και τη συστηματική διαχείριση του αστικού πρασίνου.
Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τη σημασία των πάρκων και αλσών για την ποιότητα ζωής, το αστικό περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, καθώς και τον ρόλο της προστασίας και ευζωίας των ζώων.
Στο πλαίσιο της πρώτης παρουσίασης, η Αντιπεριφερειάρχης κα. Ελευθερία Μωραϊτάκη-Πικρού, μαζί με καλεσμένους και συνεργάτες, παρουσίασε τις βασικές κατευθύνσεις και προτεραιότητες του συγκεκριμένου τομέα.
Πρόκειται για έναν τομέα αυξημένης σημασίας, με άμεση επίδραση στην καθημερινότητα των πολιτών και στο περιβάλλον της Αττικής.
Η εκπομπή είναι διαθέσιμη για όσους επιθυμούν να την παρακολουθήσουν στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=O39knuIE8Xc
Η κα.Ελευθερία Μωραϊτάκη-Πικρού Αντιπεριφερειάρχης Πάρκων- Αλσών & Υγείας Ζώων της Περιφέρειας Αττικής, παρουσιάζει το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής για την προστασία και αναβάθμιση των χώρων πρασίνου.
Κανάλι της Βουλής/ Σάββατο 20/6


