ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΘ. ΔΙΠΑΕ: ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΗΘΗΚΕ Η ΜΕΣΗ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΔΑΠΑΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΙΠΑΕ
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ
ΑΥΞΗΘΗΚΕ Η ΜΕΣΗ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΔΑΠΑΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ
ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ
ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πολλές «ειδήσεις» προέκυψαν από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο κοσμήτορας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) και καθηγητής τουριστικού μάρκετινγκ Ευάγγελος Χρήστου στη δημοσιογράφο Χριστίνα Τσόρμπα και στην εκπομπή «ΤΑ ΛΕΜΕ» στη ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Ο κ. Χρήστου αναλύοντας τις επιπτώσεις της πανδημίας στον τρόπο που θα ταξιδεύουμε στο μέλλον, σημείωσε πως το Νο1 θα είναι πλέον το θέμα της ασφάλειας, διευκρινίζοντας πως δεν αναφέρεται μόνο στην υγειονομική. «Πρώιμες έρευνες καταδεικνύουν ότι η αίσθηση ασφάλειας όχι κατ ανάγκη η πραγματική, υγειονομική και άλλη, είναι ο πρώτος παράγοντας που επηρεάζει τον τόπο επιλογής των διακοπών μας»
Για πρώτη φορά εδώ και 25 χρόνια αυξήθηκε η Μέση Κατά Κεφαλήν Δαπάνη των επισκεπτών στη χώρα μας
Υπήρχε σταθερή τάση τα τελευταία 25 χρόνια να μειώνεται η Μέση Κατά Κεφαλήν Δαπάνη των επισκεπτών στη χώρας μας. Για πρώτη φορά στα χρονικά, αυτό ανετράπη το 2020-21. «Έχουμε έρευνα που «τρέχει» από το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab», στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μια πολύ μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, αποταμίευσε χρήματα. Άρα υπάρχει διαθέσιμο εισόδημα. Κι έτσι βλέπουμε για πρώτη φορά εδώ και 25 χρόνια να αυξάνεται η Μέση Κατά Κεφαλή Δαπάνη των επισκεπτών μας»
Τρομερή ευκαιρία η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη αλλά… δε μπορεί να πάει πολύ ψηλά
Επιδοκιμαστικός για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη, εμφανίστηκε ο κ. Χρήστου, τονίζοντας ότι πρόκειται για «τρομερή ευκαιρία με τρομερές προοπτικές» Σημείωσε ωστόσο ότι με βάση της σημερινές συνθήκες «δε μπορεί να πάει πολύ ψηλά η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη» φέρνοντας ως παράδειγμα την έλλειψη δικτύου μετακίνησης όταν π.χ. φτάνει ένα κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι καθώς και υποδομών.
Το πολύ σε 2 μήνες παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του προτεινόμενου σχεδίου μάρκετινγκ για τη Θεσσαλονίκη
Σχετικά με τη μεγάλη έρευνα του σχεδίου μάρκετινγκ για την πόλη της Θεσσαλονίκης που είχε ξεκινήσει πολύ δυναμικά πριν την πανδημία ο κ. Χρήστου σημείωσε ότι είναι σε φάση πλήρους αλλαγής καθώς «η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα». Είπε πάντως ότι μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα γίνει παρουσίαση μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης των βασικών αρχών του προτεινόμενου σχεδίου μάρκετινγκ. Όσο για την τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, περιορίστηκε να αποκαλύψει ότι «το ευρύτερο πλαίσιο είναι ο πολιτισμός»