Τρίτη, 15 Ιούλ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΕΕ: Δεν εγκρίθηκε το 18ο πακέτο κυρώσεων στη Ρωσία λόγω βέτο της Σλοβακίας
Βορίδης: «Το “έγκλημα” μου είναι ότι συμφώνησα για την εφαρμογή μιας Υπουργικής Απόφασης»
Τραμπ: «Η Ουκρανία δεν πρέπει να χτυπήσει τη Μόσχα»
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το 1566 ο μοναδικός αριθμός για όλα τα θέματα υγείας
EE – Ουκρανία: Υπέγραψαν νέα εμπορική συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών
Κύπρος 15 Ιουλίου 1974: 51 χρόνια από το πραξικόπημα κατά του Μακαρίου Γ’
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο «κόκκινο» η πολιτική αντιπαράθεση με τις προτάσεις των κομμάτων
Προϋπολογισμός: Στα 4,667 δισ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα το α’ εξάμηνο του 2025
Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας για το περιστατικό στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Εντολή Πλεύρη: Δεν μετακινούνται πλημμυροπαθείς της κακοκαιρίας Daniel από τη δομή Κουτσόχερου
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χειμερινές εκπτώσεις: Πρεμιέρα σήμερα για τα εμπορικά καταστήματα

6 μήνες ago
Κοινοποίηση
8 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση


Με ποσοστά που ξεπερνούν ακόμη και το 50% αρχίζουν σήμερα Δευτέρα 13 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου. Οι έμποροι εκτιμούν πως η κίνηση στα καταστήματα θα είναι καλύτερη φέτος σε σχέση με την περσινή χρονιά λόγω της αύξησης στον κατώτατο μισθό από την άνοιξη και τη σχετική μείωση στις τιμές των βασικών αγαθών.

Στο πλαίσιο των χειμερινών εκπτώσεων τα καταστήματα θα μπορούν να είναι ανοιχτά τις δύο επόμενες Κυριακές, 19 και 26 Ιανουαρίου με προτεινόμενο ωράριο από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης «όλα δείχνουν πως οι χειμερινές εκπτώσεις, παρά την οικονομική κόπωση των εορτών, θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες εμπόρων και καταναλωτών και θα έχουμε φέτος μια αγοραστική κίνηση σε καλύτερα επίπεδα από πέρυσι, με στόχο ο τζίρος στη λιανική το δίμηνο, Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2025, να ξεπεράσει τα 6 δις ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διμήνου».

Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:

  • Οι προσφορές ορισμένης ποσότητας προϊόντων, ή ορισμένης κατηγορίας προϊόντων, πραγματοποιούνται, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Κατά τη διενέργεια των προσφορών, θα πρέπει να αναγράφονται, ευκρινώς, στα σημεία, όπου πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα, η προγενέστερη και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων, με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης, ανά προϊόν (βάρος, όγκος, τεμάχιο κ.λπ.).
  • Σε κάθε ανακοίνωση, περί μείωσης τιμής, υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή (τιμή αναφοράς), που εφάρμοζε ο έμπορος, για καθορισμένο χρονικό διάστημα, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Ως προγενέστερη τιμή νοείται:
  • η χαμηλότερη τιμή, που εφάρμοσε ο έμπορος, κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος 30 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.
  • Όταν το προϊόν κυκλοφορεί, στην αγορά, για λιγότερο 30 ημέρες, η χαμηλότερη τιμή, που εφάρμοσε ο έμπορος, κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος, που το προϊόν κυκλοφορεί, στην αγορά.
  • Όταν η τιμή μειώνεται, προοδευτικά, κατά τη διάρκεια 60 ημερών, πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής, η τιμή που ίσχυε πριν την πρώτη από τις διαδοχικές μειώσεις τιμών.
  • Η μείωση της τιμής μπορεί να έχει τη μορφή:
  • Ποσοστού (%), π.χ. «20% έκπτωση»,
  • Συγκεκριμένου ποσού, π.χ. «10 ευρώ έκπτωση»,
  • Αναγραφής νέας τιμής μαζί με την αναγραφή της προγενέστερης (υψηλότερης) τιμής που εφαρμόστηκε. Η προηγούμενη τιμή μπορεί να εμφανίζεται σε διαγραμμένη μορφή. Π.χ. «τώρα 50 ευρώ, πριν 100 ευρώ» ή «50 ευρώ, 100 ευρώ»,
  • Άλλων διαφημιστικών πρακτικών, όπως: «αγοράστε σήμερα, χωρίς να πληρώσετε τον ΦΠΑ», η οποία ενημερώνει τον καταναλωτή ότι η μείωση της τιμής ισούται με την αξία του ΦΠΑ (χωρίς να σημαίνει ότι ο ΦΠΑ δεν εισπράττεται),
  • Αναφορών, σε υψηλότερη τιμή, ως μελλοντική κανονική τιμή (π.χ. Εξαιρετική τιμή εκκίνησης 99 ευρώ – από τον επόμενο μήνα 129 ευρώ).
  • Μια ανακοίνωση μείωσης τιμής μπορεί να σχετίζεται, με ένα συγκεκριμένο προϊόν («μείωση 20% για έλεγχο ενεργειακής πιστοποίησης»), ή μια κατηγορία προϊόντων («μείωση 20% σε όλα τα αφρόλουτρα»), ή να είναι γενική μείωση («μείωση 20% σε όλα τα προϊόντα»), και μπορεί να εμφανιστεί με διάφορους τρόπους (φυλλάδια, εκπτωτικές κάρτες, ή κουπόνια, ενδείξεις στον ιστότοπο, στην είσοδο, ή εντός του καταστήματος, στην ετικέτα τιμής κλπ)
  • Γενικοί ισχυρισμοί εμπορικής πρόωθησης, που συγκρίνουν την τιμή του πωλητή με την τιμή άλλων πωλητών, χωρίς να επικαλούνται μείωση της τιμής, ή να δημιουργούν αυτήν την εντύπωση, τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και οι προσωπικές μειώσεις τιμών, καθώς και οι προσφορές βάσει των οποίων, με την αγορά, ο καταναλωτής αποκτά και ένα δωρεάν αγαθό π.χ. 1+1 δώρο, 2 στην τιμή του ενός, 30 % έκπτωση με την αγορά τριών τεμαχίων, δε συνιστούν ανακοινώσεις μείωσης τιμών.
  • Τα καταστήματα STOCK και OUTLET μπορούν να αναγράφουν, στις πινακίδες την αρχική τιμή του προϊόντος, την τιμή OUTLET και τη νέα μειωμένη τιμή πώλησης, αρκεί να μην δημιουργείται σύγχυση στον καταναλωτή, ως προς της βασική πληροφορία, δηλαδή την τιμή αναφοράς και την εκπτωτική τιμή που αποτυπώνεται ως συνάρτηση αυτής.
  • Οι έμποροι δεν πρέπει να διαφημίζουν προϊόντα, ή υπηρεσίες, σε συγκεκριμένη τιμή, εάν αυτά δεν θα είναι διαθέσιμα, σε εύλογες ποσότητες, σε αυτή την τιμή, για εύλογο χρονικό διάστημα, εκτός αν το καταστήσουν σαφές στην προσφορά.
  • Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.
  • Πριν ξεκινήσουμε, για ψώνια, πρέπει να προγραμματίσουμε τις αγορές μας, σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες, για να μην πέσουμε θύματα της υπερκατανάλωσης. Όσο φθηνό και αν είναι κάτι, όταν δεν το χρειαζόμαστε, είναι περιττό και δεν έχουμε κανένα όφελος, από την αγορά του.
  • Πριν αγοράσουμε οτιδήποτε, πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, να συγκρίνουμε τιμές και ποιότητα προϊόντων, ώστε να επιλέξουμε, σωστά. Η τιμή μονάδος πρέπει να αποτελεί το πρώτο μας κριτήριο, ώστε να μην παραπλανηθούμε από μειώσεις τιμών, οι οποίες δεν είναι πραγματικές.
  • Σύμφωνα με τη νομοθεσία, για όλα τα είδη, που εκτίθενται, στις βιτρίνες των καταστημάτων, αναγράφεται, υποχρεωτικά, σε πινακίδα, η τιμή πώλησής τους. Εξαιρούνται, από αυτή την υποχρέωση, τα είδη, που η τιμή τους ξεπερνά τις 2.000 ευρώ ή τα είδη κοσμηματοπωλείου, που πωλούνται πάνω από 1.000 ευρώ. Δυστυχώς, αρκετοί επαγγελματίες δεν εφαρμόζουν αυτή τη διάταξη.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Η Μόσχα κατηγορεί το Κίεβο ότι επιτέθηκε σε υποδομές του αγωγού αερίου TurkStream
Επόμενο άρθρο Άλιμος: Πλημμύρισε ξανά η Ποσειδώνος εξαιτίας της κακοκαιρίας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΕ: Δεν εγκρίθηκε το 18ο πακέτο κυρώσεων στη Ρωσία λόγω βέτο της Σλοβακίας
34 λεπτά ago
Βορίδης: «Το “έγκλημα” μου είναι ότι συμφώνησα για την εφαρμογή μιας Υπουργικής Απόφασης»
47 λεπτά ago
Τραμπ: «Η Ουκρανία δεν πρέπει να χτυπήσει τη Μόσχα»
1 ώρα ago
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το 1566 ο μοναδικός αριθμός για όλα τα θέματα υγείας
2 ώρες ago
EE – Ουκρανία: Υπέγραψαν νέα εμπορική συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών
3 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Π. Λαφαζάνης: “Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας και μέγας μυθομανής ο Παυλόπουλος”-Α. Μητρόπουλος: “Κατέστρεψε το Κοινωνικό Κράτος ο Τσίπρας, έχει ρόλο να παίξει”

Π. Λαφαζάνης: «Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας» ο Παυλόπουλος και «μέγας μυθομανής» Α. Μητρόπουλος: Έχει ρόλο ο Τσίπρας να…

News Room

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση και στην εκπομπή "σχολιάζοντας την επικαιρότητα…

News Room

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Ο Στέφανος Κασσελάκης στην εκπομπή «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα»

Καλεσμένος στην εκπομπή του Στέργιου Καλόγηρου ο πρόεδρος του κόμματος «Κίνημα Δημοκρατίας», Στέφανος Κασσελάκης σε…

News Room

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προϋπολογισμός: Στα 4,667 δισ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα το α’ εξάμηνο του 2025

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συντάξεις Αυγούστου 2025: Πότε θα δουν λεφτά οι συνταξιούχοι

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπρατάκος για επιβολή δασμών από ΗΠΑ: Προβληματισμός για τις επιπτώσεις, ανάγκη ανάπτυξης νέων αγορών

News Room
ΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αεροσκάφη, αυτοκίνητα και τρόφιμα στο στόχαστρο: Η απάντηση της ΕΕ στην απειλή Τραμπ για δασμούς 30%

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?