Στέργιος Καλόγηρος : “Ένα άτολμο περικομμένο Μ δεν κάνει τη διαφορά…”

42

Του ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ

Ένα άτολμο περικομμένο Μ δεν κάνει τη διαφορά…

Με ένα άτολμο περικομμένο Μ που παραπέμπει στο ανανεωμένο λογότυπο της Νέας Δημοκρατίας, τελειοποίησε ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων , την αρχική του πρόταση για το σήμα των μακεδονικών προϊόντων .

Και για όσους δεν το έχουν συνειδητοποιήσει , αυτό το Μ που παραπέμπει όπως λένε στον Αλέξανδρο τον Μέγα (Makedonia the Great), θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και θα στηριχθεί από όλους τους φορείς και τους επιχειρηματικούς ομίλους και τα επιμελητήρια.
Πριν συμβούν όμως όλα αυτά που παρουσιάστηκαν ως τετελεσμένα στο Thessaloniki Summit και μάλιστα υπό το άγρυπνο βλέμμα του …καλού μας φίλου Ζόραν Ζάεφ, η Βεργίνα Τηλεόραση είχε δημοσιοποιήσει τη δική της πρόταση απέναντι στο…σχεδόν δειλό, πρώτο «μ» του Συνδέσμου Εξαγωγέων. Το σήμα των μακεδονικών προϊόντων , των προϊόντων που προέρχονται από την ελληνική γη της Μακεδονίας θα πρέπει να έχουν κύριο σημείο αναφοράς τους τη γαλανόλευκη ελληνική σημαία. Με αυτή αναγνωριζόμαστε , αυτή θέλουμε να προασπίσουμε αλλά και να προωθήσουμε στο εξωτερικό. Η Βεργίνα Τηλεόραση και η εκπομπή μου «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα» , ανέδειξαν μια νέα πρόταση σήματος Μακεδονικών Προϊόντων που εκτός από το «Μ» περιλαμβάνει και την Ελληνική Σημαία . Και με το σήμα αυτό, συντάχθηκαν κυριολεκτικά χιλιάδες τηλεθεατές από κάθε γωνιά της Ελλάδας και το εξωτερικό.
Άτολμο, άνευρο και χωρίς ούτε μια γεύση Ελλάδας λοιπόν το σήμα που αποτελείται από το κεντρικό σύνθημα «Makedonia the Great» και με τις παραλλαγές του ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος: « Great Land», «Great Food», «Great Wine» , ενώ τα χρώματά του είναι άσπρο και μπλέ.
«Επ ουδενί δεν θέλαμε να χαρίσουμε το Μ στα προϊόντα των Σκοπίων» , διαρρέει η Κυβερνητική πλευρά προκαταλαμβάνοντας την αμηχανία που επικρατεί στο κοινό με δηλώσεις τύπου «είμαστε σίγουροι πως το σήμα θα αγκαλιαστεί απ όλους»
Κι αν το…ψαλιδισμένο Μ λίγο θυμίζει την Ελληνική , Μία και Μοναδική , γη των Μακεδόνων, τότε αυτό το πιρούνι και το ποτήρι δίπλα του, δύσκολα μπορεί να δημιουργήσει ιστορικούς συνειρμούς προέλευσης. Κι όμως αυτό το σήμα ή μάλλον τα σήματα θα συνοδεύουν τις συσκευασίες των προϊόντων , το προωθητικό υλικό και κάθε λογότυπο εταιρείας…