Σάββατο, 23 Αυγ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΔΥΠΑ: Άνοιξαν οι αιτήσεις για 2.500 θέσεις εργασίας στην αυτοδιοίκηση
Απόστολος Βεσυρόπουλους: Το τελευταίο «αντίο» στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας
Ευλογιά αιγοπροβάτων: Με διασταυρωτικούς ελέγχους η απόδοση αποζημίωσης στους κτηνοτρόφους
Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ για τις 25-29 Αυγούστου
ΥΝΑΝΠ: Επιπλέον και διαρκείς έλεγχοι στα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Πολλοί νεκροί και τραυματίες από ανατροπή τουριστικού λεωφορείου κοντά στον Νιαγάρα
Σέντρα στην φετινή Super League: Υποδέχεται τον Βόλο ο Άρης στο “Κλ. Βικελίδης”
TisimΒενη στην Παναγία Φανερωμένη στη Νέα Μηχανιώνα
Απόστολος Βεσυρόπουλος: Αύριο στις 12:00 θα πραγματοποιηθεί η κηδεία του πολιτικού
Τσιάρας: Μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι για τον ΟΠΕΚΕΠΕ θα γίνουν οι πληρωμές στον πρωτογενή τομέα
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χαοτικές οι διαφορές στις συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

6 έτη ago
Κοινοποίηση
6 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Τεράστιες ανισότητες που υπάρχουν στον τομέα των μέσων μαζικής μεταφοράς ανάμεσα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καταδείχτηκαν κατά τη διάρκεια εσπερίδας με θέμα «Η υψηλή τεχνολογία στις συγκοινωνίες» και τις ομιλίες των Προέδρων των δύο οργανισμών του ΟΑΣΑ Γιάννη Σκουμπούρη και του ΟΑΣΘ Γιώργου Σκόδρα, αντίστοιχα.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του τμήματος πληροφορικής του ΑΠΘ τη Δευτέρα το απόγευμα στο κέντρο NOESIS.
Η Θεσσαλονίκη έχει μόνο ένα μέσο μαζικής μεταφοράς και το μεταφορικό έργο εποπτεύει ο ΟΑΣΘ, διαθέτοντας ένα δίκτυο από 3.500 στάσεις.

Στις καλές εποχές εξυπηρετούσε 180 εκ. επιβάτες το χρόνο διανύοντας 45 εκ χιλιόμετρα.

Ο στόλος σήμερα είναι απαρχαιωμένος με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του τροχαίου υλικού να είναι εκτός λειτουργίας.

Την τελευταία διετία τέθηκαν εκτός λειτουργίας 129 οχήματα και τον Αύγουστο κυκλοφορούσαν μόλις 213. Αυτή την περίοδο ο αριθμός που κυκλοφορούν κάθε μέρα στην πόλη είναι 320-340 λεωφορεία τα οποία καλύπτουν το 60% των μεταφορικών αναγκών.

Η τηλεματική ξεκίνησε στον ΟΑΣΘ το 2005 και το σύστημα έχει βραβευθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Υπάρχουν συστήματα gps και gprs στα οχήματα για την ανταλλαγή πληροφοριών ενώ υπάρχει η δυνατότητα πληροφόρησης των επιβατών σε πραγματικό χρόνο τόσο στις έξυπνες στάσεις όσο και μέσα στα λεωφορεία.

Το σύστημα όμως κατέρρευσε καθώς η σύμβαση υποστήριξης που υπήρχε έληξε με αποτέλεσμα ο εξοπλισμός να έχει βλάβες οι οποίες δεν επισκευάζονταν.

Το τελευταίο διάστημα οι βλάβες διορθώνονται και γίνεται προσπάθεια ανάταξης του.

Οι «έξυπνες» στάσεις είναι μόλις 200 σε σύνολο 3500 και από αυτές μόνο οι 20 διαθέτουν σύστημα ηχητικής αναγγελίας.

Λειτουργεί ηχητική αναγγελία μέσα στη λεωφορεία ενώ υπάρχει και η εφαρμογή για τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Από το νέο έτος θα προχωρήσει η εφαρμογή της έξυπνης κάρτας πολλαπλών διαδρομών που είναι το πρώτο βήμα για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ενώ στόχος είναι η εγκατάσταση wifi στα λεωφορεία και η εφαρμογή σύστημα εισροών – εκροών για τη διαχείριση των καυσίμων.

Οι διαφορές είναι εμφανής και δεν αντικατοπτρίζονται και στην αναφορά του Προέδρου του ΟΑΣΘ Γιώργου Σκόδρα για την παρουσίαση του συναδέλφου του από τον ΟΑΣΑ. «Οφείλω να ομολογήσω ότι βλέποντας την παρουσίαση του κ. Σκουμπούρη, ζήλεψα και ζήλεψα γιατί ενώ ο ΟΑΣΘ ήταν πρωτοπόρος στο θέμα της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών σήμερα δυστυχώς έχει μείνει πίσω».

Αθήνα

Η πρωτεύουσα διαθέτει πληθώρα μέσων μαζικής μεταφοράς: Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Τραμ, Μετρό, Ηλεκτρικός, Προαστιακός.

Την εποπτεία για την μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας έχει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), με τις θυγατρικές αυτού, Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) ΑΕ και Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) ΑΕ να έχουν την ευθύνη εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Ο ΟΑΣΑ έχει τις 3 γραμμές του Μετρό, 3 γραμμές του Τραμ, 260 γραμμές λεωφορείων, 19 γραμμές τρόλεϊ, έξι χιλιάδες χιλιόμετρα δικτύου, και κάθε χρόνο έχει 600 εκ. επιβιβάσεις. To 2018 ο οργανισμός είχε θετικό πρόσημο 3,2 εκ. ευρώ.

Στην τηλεματική έχουν ενταχθεί 2000 οχήματα, 1000 έξυπνες στάσεις, αμαξοστάσια, και η εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Αν εμφανιστεί μια βλάβη στο σύστημα της τηλεματικής σε τέσσερις ώρες ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να τη διορθώσει.

Όλα τα οχήματα διαχειρίζονται από ένα κέντρο με τους παραδοσιακούς σταθμάρχες να έχουν πλέον συγκεντρωθεί στο κέντρο διαχείρισης και ελέγχουν τις γραμμές τους και βρίσκονται σε άμεση επικοινωνία με τα οχήματα.

Βάση έρευνας που έγινε το 2017 ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών στην Αθήνα από τη χρήση της τηλεματικής έφτασε το 73% στις θετικές γνώμες.

Στην Αθήνα έχει εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο, έργο που κόστισε 60 εκ. ευρώ και υλοποιήθηκε μέσω ΣΔΙΤ. Υπάρχουν 90 κέντα διαχείρισης σταθμών, 1000 αυτόματες πύλες, 99 τερματικά φόρτισης και έκδοσης καρτών, 300 περίπου αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων ενώ υπάρχουν ακόμη 450 φορητές συσκευές ελέγχου. Τα οφέλη για τον ΟΑΣΑ από τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι ότι έχουν εξαφανιστεί οι προβατικές συμπεριφορές, ότι μπορεί να κοστολογήσει με ακρίβεια του συγκοινωνιακό έργο και να έχει εικόνα για τον αριθμό των ανέργων που μετακινούνται δωρεάν και το προφίλ των ειδικών ομάδων.

Για το επόμενο διάστημα θα σχεδιαστεί σύστημα η τεχνική παρακολούθηση των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο με ειδικά συστήματα που θα εγκατασταθούν στα λεωφορεία, σύστημα ολοκληρωμένης πληροφόρησης επιβατών για τις μετακινήσεις τους με όλα τα μέσα μεταφοράς και η εγκατάσταση wifi στα λεωφορεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:ΟΑΣΘ
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Ύψωσαν τουρκική σημαία σε ελληνική νησίδα
Επόμενο άρθρο Συνάντηση Μητσοτάκη – Πάιατ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΥΠΑ: Άνοιξαν οι αιτήσεις για 2.500 θέσεις εργασίας στην αυτοδιοίκηση
19 λεπτά ago
Απόστολος Βεσυρόπουλους: Το τελευταίο «αντίο» στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας
1 ώρα ago
Ευλογιά αιγοπροβάτων: Με διασταυρωτικούς ελέγχους η απόδοση αποζημίωσης στους κτηνοτρόφους
3 ώρες ago
Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ για τις 25-29 Αυγούστου
3 ώρες ago
ΥΝΑΝΠ: Επιπλέον και διαρκείς έλεγχοι στα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια
4 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Σημαντική μείωση του κόστους ρεύματος για τα ελληνικά πανεπιστήμια

Για τη σημαντική οικονομική ωφέλεια που θα έχουν τα ελληνικά ΑΕΙ από τη μείωση στο…

Ελένη Ευσταθίου

Π. Λαφαζάνης: “Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας και μέγας μυθομανής ο Παυλόπουλος”-Α. Μητρόπουλος: “Κατέστρεψε το Κοινωνικό Κράτος ο Τσίπρας, έχει ρόλο να παίξει”

Π. Λαφαζάνης: «Μέγας Αρχιπραξικοπηματίας» ο Παυλόπουλος και «μέγας μυθομανής» Α. Μητρόπουλος: Έχει ρόλο ο Τσίπρας να…

News Room

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση και στην εκπομπή "σχολιάζοντας την επικαιρότητα…

News Room

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΚΠΟΜΠΕΣΕΛΛΑΔΑ

TisimΒενη στην Παναγία Φανερωμένη στη Νέα Μηχανιώνα

News Room
ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αυστηρός έλεγχος για τα “ανήλικα” ασυνόδευτα – Κλείνουν τα παραθυράκια στις αιτήσεις άσυλου

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΘ 2025: Ποιοι είναι οι στόχοι της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των 1,5 δισ.

News Room
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα γυναικοκτονία: Άνδρας σκότωσε τη σύζυγό του στον Βόλο και έφυγε τρέχοντας από το σπίτι

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?