Power Pass: Νέες οδηγίες μετά από προβλήματα στην πλατφόρμα – Τί συνέβη με τα Ε1

Power Pass: Σχετικά με την πλατφόρμα για την οικονομική ενίσχυση οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος – Power Pass η οποία σε κάποιες περιπτώσεις εμφάνισε δυσλειτουργίες, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διευκρινίζει ότι «πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν τη δήλωση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, χρειάστηκε να υποβάλουν εκ νέου τη δήλωση του Power Pass μόνο στις περιπτώσεις που άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους στη φορολογική δήλωση και έκαναν εκ νέου ταυτοποίηση στο Power Pass».εκδώσει το υπουργείο προς τους πολίτες, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για την οικονομική ενίσχυση και πραγματοποιείται στην ιστοσελίδα: https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikiaΣτην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί: A. είτε να τα επιβεβαιώσει, B. είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia).

Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο ο πολίτης επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση.

Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.