Σάββατο, 22 Νοε 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν ενισχύσεις σε περισσότερους από 80.000 αγρότες
Δημόσιο: Περισσότερες από 20.000 προσλήψεις και διορισμοί βάσει του νέου προϋπολογισμού
Ακρίβεια: ανατιμήσεις 2020-2025-Προϊόντα με αύξηση έως 60% «άδειασαν» το πορτοφόλι μας
Ουκρανία: Ασφυκτική πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να αποδεχθεί τη συμφωνία
TisimΒενη :Ο Γιώργος Καραμίχος για την παράσταση “VANYA”
Επίδομα θέρμανσης: Τα πιο συχνά λάθη που οδηγούν στον αποκλεισμό δικαιούχων
Φορολογούμενοι: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν πριν το τέλος του έτους
Η ΕΕ δεν έχει λάβει επίσημα το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία – «Δεν έχει νόημα να το σχολιάζουμε σε αυτό το στάδιο»
Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»
Το Δημόσιο σχεδιάζει αυξημένο δανεισμό και πρόωρη εξόφληση των μνημονιακών δανείων το 2026
Επαναπροσδιορισμός γραμματοσειράςAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθήστε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑ

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η γέφυρα του Χαμεζίου από τον Χρ. Σπίρτζη (video)

7 έτη πριν
Μοιραστείτε το
9 Ελάχιστη ανάγνωση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ



Χαρμόσυνη χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα για την Κρήτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, κατά την παράδοση στην κυκλοφορία της γέφυρας του Χαμεζίου στη Σητεία, καθώς όπως είπε, δεκαέξι χρόνια μετά την πρώτη δημοπράτηση του, το έργο παραδίδεται επιτέλους στους πολίτες.

Όπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης, για το έργο αυτό ακολουθήθηκε ένας μη ενδεδειγμένο τρόπος υλοποίησης δημόσιων έργων όλα αυτά τα χρόνια, ωστόσο εξήρε το ενδιαφέρον τόσο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο Νομό Λασιθίου, Μανώλη Θραψανιώτη, όσο και του βουλευτή της ΝΔ στο νομό, Γιάννη Πλακιωτάκη, για την κατασκευή της γέφυρας.
«Πρόκειται για ένα έργο που θα μειώσει τη διαδρομή (Ηράκλειο-Σητεία) κατά περίπου 15 λεπτά, άρα καταλαβαίνουμε όλοι πόσο σημαντικό είναι. Όπως επίσης σημαντική είναι η απόφαση για την ωρίμανση των οδικών έργων για το Λασίθι», πρόσθεσε ο κ. Σπίρζτης.
Πλακιωτάκης: Είναι ένα έργο που μας ενώνει
Στις δηλώσεις του ο βουλευτής της ΝΔ στο Λασίθι, Γιαννης Πλακιωτάκης μίλησε για ένα έργο που ενώνει, πέρα και πάνω από πολιτικές και κομματικές σκοπιμότητες. «Παραδίδεται ένα σύγχρονο έργο, πολλές φορές λέμε ότι η καθυστέρηση δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ένα ασφαλές και ποιοτικό έργο. Παρόλα αυτά, το Λασίθι έχει ανάγκη από χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των μελετών, έτσι ώστε να είμαστε σε ώριμη φάση για να μπορούμε να δημοπρατήσουμε και άλλα τμήματα. Σε κάθε περίπτωση είναι μια χαρμόσυνη ημέρα για τη Σητεία αλλά και για το Λασίθι», είπε ο κ. Πλακιωτάκης.
Ο κ. Σπίρτζης απαντώντας στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αναφέρθηκε στο ιστορικό κατασκευής της γέφυρας καθώς στην πρώτη εργολαβία είχε υλοποιηθεί περίπου το μισό έργο και στη συνέχεια διαπιστώθηκε στατικό πρόβλημα. «Το 2015 ανατέθηκαν οι πρώτες μελέτες για να αντιμετωπιστεί το στατικό πρόβλημα του έργου, βρέθηκε πρόσθετη χρηματοδότηση το 2016 κι έτσι φτάσαμε στην ολοκλήρωσή του σήμερα».
Σε σχέση με το δεύτερο τμήμα του έργου, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διασφαλιστεί είναι η ωριμότητά του και αναφέρθηκε στις θεσμικές αλλαγές που έφερε το Υπουργείο για την σειρά δημοπράτησης των έργων, δηλαδή να προηγούνται οι απαλλοτριώσεις, για να μην καταγράφονται καθυστερήσεις δεκαετιών.
«Επομένως θα ενημερωθεί και το δημοτικό συμβούλιο της Σητείας και οι βουλευτές για το ποιες μελέτες και σε ποια φάση βρίσκονται, ποια τμήματα του οδικού δικτύου έχουν ολοκληρωθεί ή έχουν πάρει έγκριση περιβαλλοντικών όρων και μένει η κτηματογράφηση και οι απαλλοτριώσεις, ενώ έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι τεχνικές μελέτες οι περιβαλλοντικές μελέτες, και όλη η υπόλοιπη διαδικασία που προβλέπεται», πρόσθεσε ο υπουργός.
Ο κ. Σπίρτζης απευθυνόμενος στον κ. Πλακιωτάκη είπε χαριτολογώντας ότι πρέπει να διαφωνήσουν «αφού έρχονται ευρωεκλογές», ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να βγουν και κάποια πολιτικά συμπεράσματα. «Όταν οι νεοφιλελεύθερες δυνάμεις που έχουν επικρατήσει τις τελευταίες δεκαετίες στην Ευρώπη δεν βλέπουν τα έργα υποδομής και τα οδικά έργα ως έργα οδικής ασφάλειας ή ως αναπτυξιακά έργα και ζητάνε να είναι βιώσιμα τα έργα αυτά, δηλαδή να είναι κερδοφόρα έργα , αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να αλλάξουμε αυτήν την πολιτική στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να έχουμε χρηματοδότηση για Υποδομές, χωρίς να απαιτείται ο κυκλοφοριακός φόρτος των 20 ή των 15 χιλιάδων οχημάτων την ημέρα, που από τις μετρήσεις που έχουμε κάνει, δεν θα τις έχουμε, ούτε τα επόμενα 20 χρόνια. Αυτό λοιπόν που φροντίζουμε είναι να έχουμε ώριμες μελέτες και να φροντίσουμε πολύ μεγάλο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στο Λασίθι που δεν πληροί αυτά τα χαρακτηριστικά, να μπει στην επόμενη Προγραμματική Περίοδο. Είναι ένα προσωπικό στοίχημα του Γιάννη Δραγασάκη και είναι και εντολή του Πρωθυπουργού», κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.
Εξαγγελίες για ΒΟΑΚ μέχρι τη Σητεία και αρδευτικά έργα ύψους 30 εκατ. ευρώ
Στη σύσκεψη που ακολούθησε με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Σητεία, ο υπουργός εξήγγειλε την επέκταση του ΒΟΑΚ μέχρι τη Σητεία καθώς και την υλοποίηση δύο πολύ σημαντικών έργων άρδευσης ύψους 30 εκατ. ευρώ σε Ιεράπετρα και Οροπέδιο Λασιθίου τα οποία θα δημοπρατηθούν άμεσα.
«Τιμώντας τις δεσμεύσεις που είχαμε αναλάβει στο αναπτυξιακό συνέδριο αλλά και με την σύμφωνη γνώμη της διαβούλευσης που έγινε από τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, από το Δήμο, από την Περιφέρεια, ήρθαμε να ενημερώσουμε για την κοινή πεποίθηση όλων μας ότι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης πρέπει να φτάσει μέχρι τη Σητεία, όπως και να ολοκληρωθεί όλο το οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη με τους κάθετους άξονες. Γνωρίζετε ότι αυτό που έχει προγραμματιστεί μέχρι στιγμής – και είναι σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία – είναι από τα Χανιά μέχρι τη Χερσόνησο, ο ένας διαγωνισμός και από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη ο δεύτερος. Τελειώνουν οι μελέτες από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, επομένως θα έχουμε τρεις διαγωνιστικές διαδικασίες για το τμήμα του ΒΟΑΚ μέχρι τέλη Ιουνίου, αρχές Ιουλίου δημοπρατείται η στρατηγική μελέτη όλων των οδικών αξόνων της Κρήτης, ενώ οι υπάρχουσες μελέτες που είναι σε εξέλιξη και αφορούν τμήματα του αυτοκινητοδρόμου για τον οποίο συζητάμε, από τη Σητεία, συνεχίζονται. Η μια βρίσκεται, κατόπιν εντολής μου, στη διαδικασία κτηματογράφησης, έχει τελειώσει και η περιβαλλοντική μελέτη, προκειμένου να έχουν ολοκληρωθεί και οι απαλλοτριώσεις για να βγει ο διαγωνισμός, για τη δεύτερη έχει γίνει αίτημα χρηματοδότησης στο Υπουργείο Οικονομίας το οποίο πρόκειται να εγκριθεί τις επόμενες ημέρες για να μπορέσουμε μετά την προσφυγή που έχει γίνει από κατοίκους στο ΣτΕ, να πάμε στην οριστική φάση της μελέτης. Το στοίχημα που έχουμε είναι το 2020, ακόμη περισσότερο το 2021, να μπορούμε να εντάξουμε στη Νέα Προγραμματική Περίοδο την χρηματοδότηση των έργων, να έχουν ολοκληρωθεί μελέτες και οι απαλλοτριώσεις, για να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Θα ήθελα επίσης να πω ότι υπήρχε και μια δέσμευση σχετικά με δύο αγωγούς άρδευσης, ο ένας είναι στην Ιεράπετρα και ο δεύτερος είναι τα δίκτυα στο Οροπέδιο Λασιθίου. Στις 14 Μαΐου είναι το οριστικό δικαστήριο για τις απαλλοτριώσεις και την επομένη προκηρύσσονται και οι δύο διαγωνισμοί για να υλοποιηθούν τα έργα πάρα πολύ γρήγορα.
Σχετικά με τη β’ φάση για τη Γέφυρα Χαμεζίου, έχει πάρει εντολή ο ΟΡγανισμοπς Ανάπτυξης Κρήτης να ενημερώσει το Υπουργείο σχετικά με το τι μένει να γίνει σε σχέση με το αν έχουν συνταχθεί τα τεύχη δημοπράτησης, προκειμένου τα χρήματα που έχουν δεσμευθεί και είναι διασφαλισμένα για τη β’ φάση, να αξιοποιηθούν ώστε να βγει τον επόμενο μήνα ο διαγωνισμός για τη β’ φάση της γέφυρας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Πηγή:ΕΡΤ, ΑΠΕ-ΜΠΕ
Μοιράσου το άρθρο:

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print
Προηγούμενο άρθρο Oι ΗΠΑ προετοιμάζονται για την αποχώρηση της Τουρκίας από το πρόγραμμα παραγωγής των F-35
Επόμενο άρθρο Κληρώθηκε ο «ανεπιθύμητος» για τον Ολυμπιακό Αναστόπουλος στο ματς με Προμηθέα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν ενισχύσεις σε περισσότερους από 80.000 αγρότες
2 ώρες πριν
Δημόσιο: Περισσότερες από 20.000 προσλήψεις και διορισμοί βάσει του νέου προϋπολογισμού
9 ώρες πριν
Ακρίβεια: ανατιμήσεις 2020-2025-Προϊόντα με αύξηση έως 60% «άδειασαν» το πορτοφόλι μας
10 ώρες πριν
Ουκρανία: Ασφυκτική πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να αποδεχθεί τη συμφωνία
11 ώρες πριν
TisimΒενη :Ο Γιώργος Καραμίχος για την παράσταση “VANYA”
11 ώρες πριν

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Υπογράφτηκε η σύμβαση για τρία νέα σχολικά συγκροτήματα – Τέλος εποχής για λυόμενα του 1978

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Στήνεται το επιβλητικό χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Αριστοτέλους

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Δοξολογία για την Ημέρα Ενόπλων Δυνάμεων στην Παναγία Δεξιά (Βίντεο)

Newsroom
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?