Τρίτη, 16 Δεκ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Τέλη κυκλοφορίας: Απομένουν 15 ημέρες για την καταβολή – Τι προβλέπεται σε περίπτωση καθυστέρησης
Βουλή: «Αυτή είστε» απάντησε ο Κουτσούμπας στην Κωνσταντοπούλου στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό
Αιγάλεω: Μαθητές καταγγέλλουν καθηγήτρια για προβολή ακατάλληλης ταινίας στην τάξη
Κ. Χατζηδάκης: Δεν θα υπάρξει κενό χρηματοδότησης της Ελλάδας από ευρωπαϊκούς πόρους μετά το ΤΑΑ
Χαρίτσης: Όχι στον πολεμικό προϋπολογισμό, ζητάμε μείωση αμυντικών δαπανών στο 2%
Μπλόκα αγροτών: Νέος αποκλεισμός της υψηλής γέφυρας της Χαλκίδας
Οι ακριβείς τιμές επηρεάζουν τις γιορτινές αγορές των Ελλήνων – Αποκαλύπτει η Klarna
Συρεγγέλα για Κωνσταντοπούλου: Έχει πάθει εμμονή μαζί μου – Εγώ δεν έχω υπερασπιστεί ποτέ βιαστή
Δίκη Χρυσής Αυγής: «Ο Φύσσας επελέγη ως στόχος γιατί τους χλεύαζε με τα τραγούδια του»
Ακρίβεια: Τιμές φρούτων και λαχανικών «φουσκώνουν» από το χωράφι ως το ράφι
Επαναπροσδιορισμός γραμματοσειράςAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθήστε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι ακριβείς τιμές επηρεάζουν τις γιορτινές αγορές των Ελλήνων – Αποκαλύπτει η Klarna

2 ώρες πριν
Μοιραστείτε το
3 Ελάχιστη ανάγνωση
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ


Η συνεχής άνοδος των τιμών επηρεάζει σχεδόν κάθε καταναλωτή στις φετινές εορταστικές αγορές, σύμφωνα με έρευνα της Klarna, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία Appinio, με τη συμμετοχή 1.000 Ελλήνων ηλικίας 18-77 ετών.

Πώς επηρεάζονται οι καταναλωτές

Το 95,1% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι οι αυξήσεις τιμών επηρεάζουν τον τρόπο που σκοπεύουν να κάνουν τις φετινές αγορές τους. Συγκεκριμένα:

  • 46,9% θα αναζητήσει πιο οικονομικά προϊόντα.
  • 37,9% θα περιορίσει τα έξοδα σε μη απαραίτητα είδη.
  • 31,3% θα αγοράσει μόνο αν υπάρχει προσφορά.
  • 23% θα οργανώσει καλύτερα το γιορτινό μενού για να αποφύγει σπατάλη τροφίμων.
  • 21% σκοπεύει να αγοράσει λιγότερα δώρα.

Προϋπολογισμός και έλεγχος εξόδων

Το 50,7% των καταναλωτών έχει ορίσει συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τα φετινά Χριστούγεννα, δείχνοντας την ανάγκη για έλεγχο των εξόδων:

  • 6,9%: 1–50 €
  • 20,9%: 51–100 €
  • 39,1%: 101–250 €
  • 20,1%: 251–500 €
  • 7,7%: 501–1.000 €
  • 1,6%: 1.001–2.000 €

Οι άνδρες τείνουν να προγραμματίζουν μεγαλύτερες δαπάνες για δώρα, ενώ οι γυναίκες συγκεντρώνονται περισσότερο στα χαμηλότερα εύρη προϋπολογισμού.

Έρευνα και παρακολούθηση δαπανών

  • 57,8% πραγματοποιεί ενδελεχή έρευνα πριν από τις αγορές.
  • 51,4% παρακολουθεί συστηματικά όλες τις δαπάνες του.
  • 9,4% χρησιμοποιεί εφαρμογές προϋπολογισμού.

Χρονοδιάγραμμα αγορών

Οι καταναλωτές διαχωρίζουν τον χρόνο των αγορών τους:

  • 12,2% ξεκινάει Νοέμβριο (πρώτες δύο εβδομάδες)
  • 31% στο δεύτερο μισό Νοεμβρίου
  • 36,8% στις αρχές Δεκεμβρίου
  • 14,8% τις δύο τελευταίες εβδομάδες Δεκεμβρίου

Τεχνολογία και έξυπνες πρακτικές

Οι καταναλωτές αξιοποιούν όλο και περισσότερες τεχνολογικές λύσεις και εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

  • 27% χρησιμοποίησε υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (π.χ. πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις της Klarna).
  • Συχνές στρατηγικές εξοικονόμησης: εκπτώσεις (52,9%), σύγκριση τιμών (39,4%), προγράμματα ανταμοιβής (36,5%), κουπόνια (31,6%), επιστροφή χρημάτων (27,1%).

Προτιμήσεις αγοράς

  • 51,2% αγοράζει αποκλειστικά online
  • 25,3% συνδυάζει online έρευνα με φυσικό κατάστημα
  • 20,8% προτιμά μόνο φυσικά καταστήματα

Το 42,4% δηλώνει ότι θα χρησιμοποιούσε εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για τις αγορές του, κυρίως για σύγκριση τιμών, εύρεση προσφορών και προσωποποιημένες προτάσεις δώρων. Η τάση αυτή είναι πιο έντονη στις ηλικίες 25-34, ακολουθούμενη από τις ηλικίες 18-24 και 35-44.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:SliderΑκρίβεια
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Copy Link Print
Προηγούμενο άρθρο Συρεγγέλα για Κωνσταντοπούλου: Έχει πάθει εμμονή μαζί μου – Εγώ δεν έχω υπερασπιστεί ποτέ βιαστή
Επόμενο άρθρο Μπλόκα αγροτών: Νέος αποκλεισμός της υψηλής γέφυρας της Χαλκίδας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τέλη κυκλοφορίας: Απομένουν 15 ημέρες για την καταβολή – Τι προβλέπεται σε περίπτωση καθυστέρησης
5 λεπτά πριν
Βουλή: «Αυτή είστε» απάντησε ο Κουτσούμπας στην Κωνσταντοπούλου στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό
26 λεπτά πριν
Αιγάλεω: Μαθητές καταγγέλλουν καθηγήτρια για προβολή ακατάλληλης ταινίας στην τάξη
54 λεπτά πριν
Κ. Χατζηδάκης: Δεν θα υπάρξει κενό χρηματοδότησης της Ελλάδας από ευρωπαϊκούς πόρους μετά το ΤΑΑ
1 ώρα πριν
Χαρίτσης: Όχι στον πολεμικό προϋπολογισμό, ζητάμε μείωση αμυντικών δαπανών στο 2%
1 ώρα πριν

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Θ. Πλεύρης στη Βεργίνα Τηλεόραση: Τα σκληρά μέτρα αποδίδουν

Την αποτελεσματικότητα των νέων νομοθετικών παρεμβάσεων που έφεραν θεαματική μείωση των ροών, καθώς και τη μεγάλη…

Newsroom

Ο ΥπΑΑΤ Κώστας Τσιάρας στη Βεργίνα τηλεόραση

«Όσα χρήματα δικαιούνται οι νόμιμοι αγρότες και κτηνοτρόφοι, θα τα λάβουν στο ακέραιο», υπογράμμισε ο…

Newsroom

Στέργιος Καλόγηρος – Εκπομπή: «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα»: Ο Νίκος Παπαθανάσης Απαντά για Στεγαστικό, ΕΣΠΑ, Ανάκαμψη και Ανάπτυξη

Στην εκπομπή «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα» στη Βεργίνα Τηλεόραση με τον Στέργιο Καλόγηρο, ο Αναπληρωτής Υπουργός…

Αλεξία Χαρακίδα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Τιμές φρούτων και λαχανικών «φουσκώνουν» από το χωράφι ως το ράφι

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 Παπαθανάσης: Στο ΕΣΠΑ η δημιουργία Κέντρου Επιστήμης, Λόγου και Τέχνης στο πρώην Ξενία Σάμου

News Room
ΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Γιατί δεν βγαίνει ο μήνας;» – Η Ελλάδα με τους χειρότερους μισθούς της Ευρώπης

Newsroom
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σήμερα καταβάλλονται 490 εκατ. ευρώ στους αγρότες – Η κυβέρνηση εξετάζει μέτρα για ρεύμα, πετρέλαιο και αποζημιώσεις ΕΛΓΑ

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?