Σάββατο, 22 Νοε 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν ενισχύσεις σε περισσότερους από 80.000 αγρότες
Δημόσιο: Περισσότερες από 20.000 προσλήψεις και διορισμοί βάσει του νέου προϋπολογισμού
Ακρίβεια: ανατιμήσεις 2020-2025-Προϊόντα με αύξηση έως 60% «άδειασαν» το πορτοφόλι μας
Ουκρανία: Ασφυκτική πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να αποδεχθεί τη συμφωνία
TisimΒενη :Ο Γιώργος Καραμίχος για την παράσταση “VANYA”
Επίδομα θέρμανσης: Τα πιο συχνά λάθη που οδηγούν στον αποκλεισμό δικαιούχων
Φορολογούμενοι: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν πριν το τέλος του έτους
Η ΕΕ δεν έχει λάβει επίσημα το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία – «Δεν έχει νόημα να το σχολιάζουμε σε αυτό το στάδιο»
Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»
Το Δημόσιο σχεδιάζει αυξημένο δανεισμό και πρόωρη εξόφληση των μνημονιακών δανείων το 2026
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Follow US
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: «Δεν καταργείται ο δεύτερος μηχανοδηγός αλλά θα προστεθούν και κάμερες»

7 μήνες ago
Share
9 Min Read
SHARE


«Όχι μόνο δεν καταργείται ο ένας εκ των δυο μηχανοδηγών αλλά προστίθεται και προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και κάμερες μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού», δήλωσε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ενόψει της παρουσίασης του νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο στο Υπουργικό Συμβούλιο την ερχόμενη Δευτέρα, 28 Απριλίου.

«Τις τελευταίες μέρες διαβάζω, ακούω, βλέπω καταγγελίες κάποιων συνδικαλιστικών σωματείων που λένε ότι δήθεν υπάρχει πρόθεση κατάργησης του δεύτερου μηχανοδηγού στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες. Εκεί που υπάρχει σήμερα μέτρο επιβολής δύο μηχανοδηγών. Αυτό όχι μόνο δεν αλλάζει, αλλά θα βάλουμε και κάμερες μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού ώστε να διαπιστώνουμε ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί στα δρομολόγια που πρέπει να είναι δύο», είπε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός σε τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή «ACTION ΤΩΡΑ» με τους Νίκο Υποφάντη και Ντόρα Κουτροκόη.

«Η κάμερα πορείας, η οποία είναι στο εμπρόσθιο μέρος της αμαξοστοιχίας, της μηχανής έλξης δηλαδή, θα διαλειτουργεί με το σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού ώστε τα data να επιβεβαιώνονται από την εικόνα άμεσα, ακόμη και πριν γίνει η επικοινωνία μέσω του GSMR» πρόσθεσε.

Ειδικότερα, ανέφερε πως «θα υπάρχει και μία κάμερα μέσα στην καμπίνα ώστε να διαπιστώνεται ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί, εκεί που πρέπει να είναι. Και δευτερευόντως, να μην υπάρχει καμία υπόνοια ότι συμβαίνουν άλλα πράγματα μέσα στις καμπίνες ή μεταφέρονται άλλα πράγματα. Εμείς λέμε προς όλες τις κατευθύνσεις. Και στην Hellenic Train το λέμε και σε όλους: Όχι μόνο δεν καταργούνται οι δύο μηχανοδηγοί, αλλά θα υπάρχει και μέσο διαπίστωσης – θα υπάρχει κάμερα μέσα στην καμπίνα. Πάμε σε διαφάνεια. Πάμε σε πρόσβαση σε στοιχεία την στιγμή που πρέπει και όχι διαπιστωτικά αφού συμβεί κάτι κακό».

Αναθεώρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης

Επίσης, ο κος Κυρανάκης σε ό,τι αφορά τον Γενικό Κανονισμού Κίνησης δήλωσε πως θα πρέπει να αναθεωρηθεί, να εκσυγχρονιστεί. «Είμαστε σε μία φάση αναθεώρησης του Γενικού Κανονισμού Κίνησης. Πρέπει να αναθεωρηθεί. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που γράφονται και είναι παρωχημένα, είναι αναχρονιστικά οπότε πρέπει να εκσυγχρονιστεί» είπε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση έκανε λόγο για «επιβράβευση στους συνεπείς εργαζόμενους και απομάκρυνση για τους επικίνδυνους». «Υπάρχουν εργαζόμενοι που πάνε κάθε πρωί στη δουλειά τους με υψηλό αίσθημα καθήκοντος. Αυτός που κάνει χαβαλέ όμως θα φύγει, θα απολυθεί. Αυτοί οι οποίοι είναι καλοί θα επιβραβεύονται και αυτοί οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται ότι διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές θα απομακρύνονται».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης του, ανέφερε πως: «Ο νέος γενικός κανονισμός θα κατηγοριοποιεί τις παραβάσεις σε υψηλού κινδύνου, μεσαίου κινδύνου, χαμηλού κινδύνου. Αν μπει ένα τρένο στη λάθος γραμμή είναι υψηλού κινδύνου. Αν υπάρχει υπέρβαση ορίου ταχύτητας που οδηγεί σε κίνδυνο εκτροχιασμού, επίσης. Παραβάσεις χαμηλού κινδύνου, όπως η μη αλλαγή επικοινωνίας από GSMR σε VHF, θα αντιμετωπίζονται με επανεκπαίδευση».

«Πρέπει να αντιληφθούμε ότι διαχειριζόμαστε ανθρώπινες ζωές. Δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο καζάνι αυτόν που έχει υψηλό αίσθημα καθήκοντος με αυτόν που κάνει χαβαλέ. Αυτός που κάνει χαβαλέ θα απομακρύνεται. Δεν φοβάμαι τη σύγκρουση με συνδικαλιστές. Μπήκα σε αυτή τη θέση για να μη φοβάμαι».

Άμεσες προσλήψεις σε ΟΣΕ, ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε άμεσες προσλήψεις και στον ΟΣΕ και στη ΡΑΣ και στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ. «Θα αλλάξει ο νόμος. Θα γίνουν προσλήψεις άμεσες και στον ΟΣΕ και στη ΡΑΣ και στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ για να γίνει στελέχωση ευρωπαϊκού επιπέδου. Ο σκοπός είναι να φτάσει ο ΟΣΕ στις 2.000 οργανικές θέσεις», ανέφερε απευθύνοντας μάλιστα κάλεσμα σε Έλληνες του εξωτερικού που δουλεύουν στις σιδηροδρομικές υποδομές να έρθουν εδώ και να μεταφέρουν τεχνογνωσία.

Κλείνοντας, ο αναπληρωτής υπουργός, αναφέρθηκε στον κρίσιμο ρόλο του προϊσταμένου της αμαξοστοιχίας λέγοντας αυτός ο ρόλος καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ, θα τον επαναφέρουμε. «Υπενθυμίζω – και το λέει το πόρισμα ξεκάθαρα – ότι ο σταθμάρχης που έκανε το τραγικό λάθος στα Τέμπη, είχε κάνει το ίδιο λάθος και δύο ώρες πριν. Τότε το κακό αποτράπηκε χάρη στην εμπειρία και την εκπαίδευση του συνοδού της αμαξοστοιχίας, δηλαδή του προϊσταμένου, ο οποίος εντόπισε την παραβίαση και ζήτησε απαντήσεις. Αυτός είχε εμπειρία παλαιότερα του λεγόμενου “προϊσταμένου αμαξοστοιχίας”. Ο προϊστάμενος λειτουργεί περίπου σαν διευθυντής του τρένου – έχει εκπαίδευση μηχανοδηγού, έχει εκπαίδευση σταθμάρχη, ξέρει όλες τις δουλειές. Μαζί με το Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας που φτιάχνουμε, θα μπορεί να διαπιστώνει δυνητικούς κινδύνους και να επεμβαίνει. Αυτός ο κρίσιμος ρόλος καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ. Τον επαναφέρουμε» κατέληξε ο κος Κυρανάκης.

Συνάντηση με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς

Συνάντηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, πραγματοποίησε την Τετάρτη, το Προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, στη συνάντηση, «συζητήθηκαν σχεδόν όλα τα θέματα – βάση της ατζέντας που είχε αποσταλεί από την Ομοσπονδία με πρότερη επιστολή μας, με κυρίαρχα από αυτά την ασφάλεια των Ελληνικών Σιδηροδρόμων και το νέο Νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ».

Ειδικότερα, αναφέρεται στην ανακοίνωση:

«Ο κ.Αναπληρωτής Υπουργός, απάντησε σε πάρα πολλά από τα ζητήματα που τέθηκαν και ταυτόχρονα μας παρουσίασε προφορικά, το νέο Νομοσχέδιο για το Σιδηρόδρομο που θα κατατεθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο την επόμενη εβδομάδα και το οποίο περιμένουμε να μας αποσταλεί για να τοποθετηθούμε δημόσια, καθώς όπως μας είπε θα τεθεί σε διαβούλευση.

Όσον αφορά τη HELLENIC TRAIN, μας πληροφόρησε ότι ως Υπουργείο βρίσκονται σε διαβούλευση και ότι μέχρι το τέλος Μαΐου θα υπάρξουν περαιτέρω ανακοινώσεις. Ως Ομοσπονδία κρίνουμε θετικά την πραγματοποίηση των συναντήσεών μας με την πολιτική ηγεσία – σε τακτά χρονικά διαστήματα – διότι μόνο με αυτόν τον τρόπο η ενημέρωση καθίσταται αμεσότερη και πληρέστερη.

Από τον κ. Αναπλ.Υπουργό ζητήθηκε άμεσα η ανανέωση των συμβάσεων των Φυλάκων Ισοπέδων Διαβάσεων που λήγουν στις 30 Ιουνίου 2025 αλλά και τη μονιμοποίηση όλου του προσωπικού που εργάζεται στον ΟΣΕ (ΔΠΥ).

Γενικά θέματα που αφορούν όλες τις εταιρείες που εκπροσωπούνται από την Ομοσπονδία θεωρούμε ότι ο κ.Αναπ.Υπουργός θα είναι σε θέσει να μας δώσει σαφείς απαντήσεις στην επόμενη συνάντησή μας η οποία θα πραγματοποιηθεί άμεσα».

TAGGED:SliderΚάμερεςΚωνσταντίνος ΚυρανάκηςΝομοσχέδιο
Share This Article
Facebook Email Copy Link Print
Previous Article Παναθηναϊκός: Ευχάριστα νέα στους «πράσινους» με Κώτσιρα, θλάση οι Φικάι και Νίκας
Next Article Πιερρακάκης: Η χώρα έχει επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν ενισχύσεις σε περισσότερους από 80.000 αγρότες
5 ώρες ago
Δημόσιο: Περισσότερες από 20.000 προσλήψεις και διορισμοί βάσει του νέου προϋπολογισμού
6 ώρες ago
Ακρίβεια: ανατιμήσεις 2020-2025-Προϊόντα με αύξηση έως 60% «άδειασαν» το πορτοφόλι μας
8 ώρες ago
Ουκρανία: Ασφυκτική πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να αποδεχθεί τη συμφωνία
8 ώρες ago
TisimΒενη :Ο Γιώργος Καραμίχος για την παράσταση “VANYA”
8 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΚΟΣΜΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η ΕΕ δεν έχει λάβει επίσημα το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία – «Δεν έχει νόημα να το σχολιάζουμε σε αυτό το στάδιο»

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»

Newsroom
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το Δημόσιο σχεδιάζει αυξημένο δανεισμό και πρόωρη εξόφληση των μνημονιακών δανείων το 2026

Newsroom
ΚΟΣΜΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άμεση η αντίδραση της Αθήνας στις δηλώσεις Ζαχάροβα: «Απειλές κατά κυρίαρχων κρατών απορρίπτονται αυτοδικαίως»

Newsroom
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?