Παρασκευή, 21 Νοέ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Επίδομα θέρμανσης: Τα πιο συχνά λάθη που οδηγούν στον αποκλεισμό δικαιούχων
Φορολογούμενοι: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν πριν το τέλος του έτους
Η ΕΕ δεν έχει λάβει επίσημα το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία – «Δεν έχει νόημα να το σχολιάζουμε σε αυτό το στάδιο»
Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»
Το Δημόσιο σχεδιάζει αυξημένο δανεισμό και πρόωρη εξόφληση των μνημονιακών δανείων το 2026
Θεσσαλονίκη: Υπογράφτηκε η σύμβαση για τρία νέα σχολικά συγκροτήματα – Τέλος εποχής για λυόμενα του 1978
Θεσσαλονίκη: Στήνεται το επιβλητικό χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Αριστοτέλους
Άμεση η αντίδραση της Αθήνας στις δηλώσεις Ζαχάροβα: «Απειλές κατά κυρίαρχων κρατών απορρίπτονται αυτοδικαίως»
Μητσοτάκης από Σιγκαπούρη: Η Ευρώπη αφυπνίστηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία – Δεν μας έχει κοινοποιηθεί το σχέδιο Τραμπ
Διέρρευσε το σχέδιο Τραμπ για το Ουκρανικό: Η Ρωσία παίρνει Κριμαία και Ντονμπάς – Εκτός ΝΑΤΟ το Κίεβο
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Follow US
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

4 έτη ago
Share
3 Min Read
SHARE

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσει«Greekend» είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημιστούν στους Ευρωπαίους οι σύντομες, αλλά «χορταστικές» αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Share This Article
Facebook Email Copy Link Print
Previous Article Οινούσσες: Σοβαρό επεισόδιο με σκάφος του Λιμενικού και τουρκικό αλιευτικό
Next Article Ουκρανία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όλη η χώρα εκτός Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Επίδομα θέρμανσης: Τα πιο συχνά λάθη που οδηγούν στον αποκλεισμό δικαιούχων
3 ώρες ago
Φορολογούμενοι: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν πριν το τέλος του έτους
5 ώρες ago
Η ΕΕ δεν έχει λάβει επίσημα το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία – «Δεν έχει νόημα να το σχολιάζουμε σε αυτό το στάδιο»
8 ώρες ago
Κ. Μητσοτάκης για την Ημέρα των Ένοπλων Δυνάμεων: «Η εθνική άμυνα σε γη, ουρανό και θάλασσα είναι ισχυρότερη από ποτέ»
9 ώρες ago
Το Δημόσιο σχεδιάζει αυξημένο δανεισμό και πρόωρη εξόφληση των μνημονιακών δανείων το 2026
9 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Υπογράφτηκε η σύμβαση για τρία νέα σχολικά συγκροτήματα – Τέλος εποχής για λυόμενα του 1978

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Στήνεται το επιβλητικό χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Αριστοτέλους

Newsroom
ΚΟΣΜΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άμεση η αντίδραση της Αθήνας στις δηλώσεις Ζαχάροβα: «Απειλές κατά κυρίαρχων κρατών απορρίπτονται αυτοδικαίως»

Newsroom
ΚΟΣΜΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης από Σιγκαπούρη: Η Ευρώπη αφυπνίστηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία – Δεν μας έχει κοινοποιηθεί το σχέδιο Τραμπ

Newsroom
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?