Σάββατο, 15 Νοέ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Δημόσιο: Ετοιμάζονται σχεδόν 9.000 νέες προσλήψεις από το υπουργείο Εσωτερικών
Ευρωπαϊκά λιμάνια: Υψηλό το κόστος μεταφοράς στην πράσινη ενέργεια για τα κράτη και τις εταιρείες
Συντάξεις: Τέσσερα μέτρα που θα ενισχύσουν το εισόδημα εκατομμυρίων συνταξιούχων
Οίκος αξιολόγησης Fitch: Τι σημαίνει η αναβάθμιση του αξιόχρεου της Ελλάδας
Παπαθανάσης για Fitch: «Η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα της αναπτυξιακής οικονομικής πολιτικής αναγνωρίζεται διεθνώς»
Θεσσαλονίκη: Σε ρυθμούς Philoxenia – Hotelia & Food & Drinks και σήμερα η ΔΕΘ 
Λεωφορείο που πήγαινε από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα εξετράπη στην Εθνική Οδό – Πέντε επιβάτες και ο οδηγός τραυματίστηκαν
TisimΒενη:«Με λίγα λόγια» ο Νίκος Οικονομόπουλος με την υπογραφή των Αντώνη Βαρδή, Χρήστου Δάντη, Γιώργου Σαμπάνη και άλλων σπουδαίων συνθετών
Ψήφος εμπιστοσύνης από τον οίκο Fitch: Αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές
Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

4 έτη ago
Κοινοποίηση
3 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσει«Greekend» είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημιστούν στους Ευρωπαίους οι σύντομες, αλλά «χορταστικές» αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

- Advertisement -

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Οινούσσες: Σοβαρό επεισόδιο με σκάφος του Λιμενικού και τουρκικό αλιευτικό
Επόμενο άρθρο Ουκρανία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όλη η χώρα εκτός Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δημόσιο: Ετοιμάζονται σχεδόν 9.000 νέες προσλήψεις από το υπουργείο Εσωτερικών
3 ώρες ago
Ευρωπαϊκά λιμάνια: Υψηλό το κόστος μεταφοράς στην πράσινη ενέργεια για τα κράτη και τις εταιρείες
4 ώρες ago
Συντάξεις: Τέσσερα μέτρα που θα ενισχύσουν το εισόδημα εκατομμυρίων συνταξιούχων
6 ώρες ago
Οίκος αξιολόγησης Fitch: Τι σημαίνει η αναβάθμιση του αξιόχρεου της Ελλάδας
7 ώρες ago
Παπαθανάσης για Fitch: «Η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα της αναπτυξιακής οικονομικής πολιτικής αναγνωρίζεται διεθνώς»
8 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Σε ρυθμούς Philoxenia – Hotelia & Food & Drinks και σήμερα η ΔΕΘ 

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Λεωφορείο που πήγαινε από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα εξετράπη στην Εθνική Οδό – Πέντε επιβάτες και ο οδηγός τραυματίστηκαν

Newsroom
ΕΚΠΟΜΠΕΣΕΛΛΑΔΑ

TisimΒενη:«Με λίγα λόγια» ο Νίκος Οικονομόπουλος με την υπογραφή των Αντώνη Βαρδή, Χρήστου Δάντη, Γιώργου Σαμπάνη και άλλων σπουδαίων συνθετών

Newsroom
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ψήφος εμπιστοσύνης από τον οίκο Fitch: Αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?