Χθες, γονείς συνοδευόμενοι από τα παιδιά τους πήγαν στο σχολείο του Βόλου, καθώς την περασμένη Παρασκευή είχαν καταγγείλει ότι ο καθηγητής κλείδωσε τους μαθητές στις τάξεις. Σύμφωνα με το taxydromos.gr, οι γονείς δεν επέτρεψαν στα παιδιά τους να παρακολουθήσουν το μάθημα με αυτόν τον καθηγητή, καθώς τον κατηγορούν ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος κλείνει τις πόρτες και τις κρατά κλειδωμένες μέχρι το κουδούνι για το διάλειμμα.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου δήλωσε ότι οι γονείς ανησυχούν για την ασφάλεια των παιδιών τους, τονίζοντας ότι «αυτό που έγινε δεν συμβαίνει ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες». Οι γονείς ενημερώθηκαν για το περιστατικό από τα παιδιά τους και έσπευσαν να αντιδράσουν.
Την υπόθεση διερευνά σύμβουλος εκπαίδευσης που διορίστηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. Ωστόσο, οι γονείς εκφράζουν σοβαρό προβληματισμό για τη συμπεριφορά του καθηγητή.
Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή και δεν ήταν η πρώτη φορά που ο καθηγητής έκλεινε την πόρτα της αίθουσας πριν από το μάθημα. Σύμφωνα με καταγγελίες, όταν οι μαθητές του ζήτησαν να ξεκλειδώσει την πόρτα, ο καθηγητής αντέτεινε και στην ένταση που ακολούθησε, τελικά άνοιξε την πόρτα και έδιωξε τους μαθητές που του ζητούσαν να την ανοίξει, απειλώντας τους με απουσίες.
Οι μαθητές που βγήκαν από την κλειδωμένη τάξη απευθύνθηκαν στον διευθυντή του σχολείου. Όταν εκείνος πήγε στην αίθουσα, διαπίστωσε ότι η πόρτα ήταν κλειδωμένη και η αντίσταση του καθηγητή ήταν έντονη. Ο διευθυντής χτυπούσε την πόρτα και προσπαθούσε να εισέλθει, αλλά ο καθηγητής αμφισβήτησε την ιδιότητά του λέγοντας: «Δεν είσαι ο διευθυντής. Ψέματα λες», πριν τελικά πειστεί να ανοίξει. Όταν ρωτήθηκε γιατί κλείδωσε την τάξη, φέρεται να απάντησε «Φοβάμαι για τη ζωή μου».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής ανέφερε ότι τα μαθήματα συνεχίστηκαν κανονικά την επόμενη ημέρα και ότι μόνο ελάχιστοι μαθητές δεν προσήλθαν λόγω της στάσης των γονέων τους. Πρόσθεσε επίσης ότι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας είναι υπεύθυνη για τη διερεύνηση του περιστατικού και πως δεν γνωρίζει για άλλο ανάλογο συμβάν.
