Κυριακή, 5 Οκτ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη….»
Δούκας: «Ο μόνος δρόμος είναι η διαγραφή»
Επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμοργό: Δίνουμε μεγάλη σημασία στην περιφερειακή ανάπτυξη και χρειάζεται καλή γνώση των προβλημάτων
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είχε ΚΥΔ από την οποία δηλώνονταν εκτάσεις στη λίμνη Κάρλα επί τέσσερα χρόνια
Piri Reis: Σε επιφυλακή η Αθήνα μετά την έξοδό του πάνω από τη Λέσβο
Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 6 έως τις 10 Οκτωβρίου
Κ. Τσουκαλάς: «Ζητάτε βραβείο επειδή η Ευρωπαία Εισαγγελέας είπε ότι στελέχη σας ήταν μέσα στην εγκληματική οργάνωση;»
ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Νοεμβρίου
Παύλος Μαρινάκης: Προτεραιότητα της κυβέρνησης η αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους ζωής
Ηλεκτρική ενέργεια: Κοντά στα προ κρίσης επίπεδα η τιμή του ρεύματος
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

4 έτη ago
Κοινοποίηση
3 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσει«Greekend» είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημιστούν στους Ευρωπαίους οι σύντομες, αλλά «χορταστικές» αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

- Advertisement -

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Οινούσσες: Σοβαρό επεισόδιο με σκάφος του Λιμενικού και τουρκικό αλιευτικό
Επόμενο άρθρο Ουκρανία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όλη η χώρα εκτός Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη….»
15 ώρες ago
Δούκας: «Ο μόνος δρόμος είναι η διαγραφή»
16 ώρες ago
Επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμοργό: Δίνουμε μεγάλη σημασία στην περιφερειακή ανάπτυξη και χρειάζεται καλή γνώση των προβλημάτων
17 ώρες ago
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είχε ΚΥΔ από την οποία δηλώνονταν εκτάσεις στη λίμνη Κάρλα επί τέσσερα χρόνια
18 ώρες ago
Piri Reis: Σε επιφυλακή η Αθήνα μετά την έξοδό του πάνω από τη Λέσβο
19 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Ο πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ Χρ. Αποστολόπουλος προειδοποιεί για απώλεια 20% στις εξαγωγές φέτας λόγω ευλογιάς αιγοπροβάτων

Αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας προτείνει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γάλακτος Χρήστος Αποστολόπουλος. «Δυστυχώς οι…

Αλεξία Χαρακίδα

Πού θα κυμανθούν οι τιμές ρεύματος τον Οκτώβριο

Τη δεδομένη στιγμή η αύξηση στην τιμή της χονδρικής ρεύματος ανέρχεται στο 20%. Η μέση…

News Room

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Συναγερμός για την αύξηση κρουσμάτων AIDS στους νέους – Προειδοποίηση από τον λοιμωξιολόγο Π. Κολλάρα

Το κουδούνι του κινδύνου για τα αυξημένα περιστατικά ανθρώπων-κυρίως νέων- που μολύνονται με AIDS κρούει…

Αλεξία Χαρακίδα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 6 έως τις 10 Οκτωβρίου

News Room
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Τσουκαλάς: «Ζητάτε βραβείο επειδή η Ευρωπαία Εισαγγελέας είπε ότι στελέχη σας ήταν μέσα στην εγκληματική οργάνωση;»

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Νοεμβρίου

News Room
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παύλος Μαρινάκης: Προτεραιότητα της κυβέρνησης η αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους ζωής

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?