Κυριακή, 22 Ιούν 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Πρoστατευμένο: Η Υγεία και Ασφάλεια στην εργασία, στρατηγική προτεραιότητα για την Ελληνικός Χρυσός
Απάντηση ΥΠΕΞ σε Φιντάν: Δηλώσεις που δεν συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης
Αμερικανικοί βομβαρδισμοί σε τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Ιράν – Τραμπ: «καταπληκτική επιτυχία»
Θεσσαλονίκη: Φωτιά στην Εφεδρούπολη, πίσω από το Παπαγεωργίου – Alert από την Πολιτική Προστασία
Νέα πρόκληση στα Σκόπια: Η Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης επαναφέρει τον όρο «Μακεδονική»
Νέες επιθέσεις από Ιράν και Ισραήλ μετά το «όχι» της Τεχεράνης στις συνομιλίες για τα πυρηνικά
TisimΒενη :Ιερός Ναός Οσίου Δαυίδ
Αυξήθηκαν κατά 61% οι εκταμιεύσεις δανείων προς τις επιχειρήσεις το 2024
Ecofin: Η δήλωση Πιερρακάκη στα πλαίσια του Eurogroup
Θεοδωρικάκος: Κάνουμε αυστηρούς ελέγχους με αποτελέσματα για την προστασία των καταναλωτών
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

3 έτη ago
Κοινοποίηση
3 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσει«Greekend» είναι ο νέος όρος που επινόησε η Ogilvy και υιοθέτησε ο ΕΟΤ για να διαφημιστούν στους Ευρωπαίους οι σύντομες, αλλά «χορταστικές» αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπό την επιμέλεια της Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Οινούσσες: Σοβαρό επεισόδιο με σκάφος του Λιμενικού και τουρκικό αλιευτικό
Επόμενο άρθρο Ουκρανία: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όλη η χώρα εκτός Ντόνετσκ και Λουγκάνσκ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πρoστατευμένο: Η Υγεία και Ασφάλεια στην εργασία, στρατηγική προτεραιότητα για την Ελληνικός Χρυσός
2 ώρες ago
Απάντηση ΥΠΕΞ σε Φιντάν: Δηλώσεις που δεν συμβάλλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης
7 ώρες ago
Αμερικανικοί βομβαρδισμοί σε τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Ιράν – Τραμπ: «καταπληκτική επιτυχία»
7 ώρες ago
Θεσσαλονίκη: Φωτιά στην Εφεδρούπολη, πίσω από το Παπαγεωργίου – Alert από την Πολιτική Προστασία
21 ώρες ago
Νέα πρόκληση στα Σκόπια: Η Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης επαναφέρει τον όρο «Μακεδονική»
1 ημέρα ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση

Ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας στη Βεργίνα τηλεόραση και στην εκπομπή "σχολιάζοντας την επικαιρότητα…

News Room

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Ο Στέφανος Κασσελάκης στην εκπομπή «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα»

Καλεσμένος στην εκπομπή του Στέργιου Καλόγηρου ο πρόεδρος του κόμματος «Κίνημα Δημοκρατίας», Στέφανος Κασσελάκης σε…

News Room

Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Κώστας Καραγκούνης στη Βεργίνα τηλεόραση

Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Κώστας Καραγκούνης στη Βεργίνα τηλεόραση και στην εκπομπή σχολιάζοντας…

News Room

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΚΟΣΜΟΣ

Νέες επιθέσεις από Ιράν και Ισραήλ μετά το «όχι» της Τεχεράνης στις συνομιλίες για τα πυρηνικά

News Room
ΕΚΠΟΜΠΕΣΕΛΛΑΔΑ

TisimΒενη :Ιερός Ναός Οσίου Δαυίδ

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκαν κατά 61% οι εκταμιεύσεις δανείων προς τις επιχειρήσεις το 2024

News Room
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ecofin: Η δήλωση Πιερρακάκη στα πλαίσια του Eurogroup

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?