Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Κυριακής (28/6) σε ξενοδοχείο στην οδό Δώρου στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Ομόνοια.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ υπάρχουν εγκλωβισμένα άτομα στα μπαλκόνια.
Στο σημείο έχουν σπεύσει δυνάμεις της πυροσβεστικής. Συγκεκριμένα, επιχειρούν εφτά οχήματα με 25 Πυροσβέστες και ένα βραχιονοφόρο όχημα.
#Πυρκαγιά σε χώρο ξενοδοχείου σε περιοχή του δήμου Αθηναίων Αττικής. Κινητοποιήθηκαν 25 #πυροσβέστες με 7 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) June 28, 2026

