Η Black Friday έφτασε και χιλιάδες καταναλωτές αναρωτιούνται τι ώρα κλείνουν τα μαγαζιά σήμερα για να προλάβουν τις καλύτερες προσφορές. Τα μαγαζιά θα παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τις 21:00 το βράδυ, ενώ θα είναι ανοιχτά και την Κυριακή 30/11.
Αμέσως μετά ακολουθεί η Cyber Monday, η οποία θα πραγματοποιηθεί την 1η Δεκεμβρίου 2025, εστιάζοντας στις διαδικτυακές αγορές.
Εορταστικό ωράριο καταστημάτων
Ο Εμπορικός Σύλλογος έχει καθορίσει το εορταστικό ωράριο λειτουργίας που τίθεται σε ισχύ από τις 11 Δεκεμβρίου 2025. Το προτεινόμενο πρόγραμα περιλαμβάνει:
Πέμπτη 11/12/2025: 09:00–21:00
Παρασκευή 12/12/2025: 09:00–21:00
Σάββατο 13/12/2025: 09:00–16:00
Κυριακή 14/12/2025: 11:00–16:00
Δευτέρα 15/12/2025: 09:00–21:00
Τρίτη 16/12/2025: 09:00–21:00
Τετάρτη 17/12/2025: 09:00–21:00
Πέμπτη 18/12/2025: 09:00–21:00
Παρασκευή 19/12/2025: 09:00–21:00
Σάββατο 20/12/2025: 09:00–18:00
Κυριακή 21/12/2025: 11:00–18:00
Δευτέρα 22/12/2025: 09:00–21:00
Τρίτη 23/12/2025: 09:00–21:00
Τετάρτη 24/12/2025 (Παραμονή): 09:00–18:00
Πέμπτη 25/12/2025: ΚΛΕΙΣΤΑ
Παρασκευή 26/12/2025: ΚΛΕΙΣΤΑ
Σάββατο 27/12/2025: 09:00–18:00
Κυριακή 28/12/2025: 11:00–18:00
Δευτέρα 29/12/2025: 09:00–21:00
Τρίτη 30/12/2025: 09:00–21:00
Τετάρτη 31/12/2025 (Παραμονή): 09:00–18:00
Πέμπτη 1/01/2026: ΚΛΕΙΣΤΑ
Παρασκευή 2/01/2026: ΚΛΕΙΣΤΑ
Κυριακές με λειτουργία καταστημάτων
Μέχρι το τέλος του 2025, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά τέσσερις Κυριακές στο πλαίσιο της εορταστικής περιόδου:
30 Νοεμβρίου 2025
14 Δεκεμβρίου 2025
21 Δεκεμβρίου 2025
28 Δεκεμβρίου 2025
Διαφορές μεταξύ Black Friday και Cyber Monday
Παρότι και οι δύο ημέρες προσφέρουν πληθώρα εκπτώσεων, η Black Friday επικεντρώνεται κυρίως σε οικιακά είδη και συσκευές, χωρίς να αποκλείονται ρούχα και παπούτσια. Αντίθετα, η Cyber Monday εστιάζει σε προϊόντα τεχνολογίας, gadgets, λογισμικό και συνδρομές που διατίθενται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται προηγούμενη έρευνα για διαπίστωση της αυθεντικότητας των εκπτώσεων. Για τις διαδικτυακές συναλλαγές απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, αποφυγή ύποπτων ηλεκτρονικών καταστημάτων και προσφορών που κυκλοφορούν μόνο μέσω κοινωνικών δικτύων, καθώς και προστασία προσωπικών δεδομένων.
