Ο υφυπουργός διέψευσε κατηγορηματικά ότι το τρένο κινήθηκε σε αντίθετη γραμμή, δημοσιεύοντας μάλιστα σχετικό βίντεο και τεχνικά στοιχεία από το σύστημα τηλεδιοίκησης, τα οποία –όπως ανέφερε– αποδεικνύουν ότι η πορεία του συρμού ήταν πλήρως ελεγχόμενη και ασφαλής.
«Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, η οπισθοπορία του συρμού κοντά στη Σίνδο έγινε προγραμματισμένα, προκειμένου να πραγματοποιηθεί αποβίβαση επιβατών στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.
Όπως ανέφερε, στην περιοχή υπάρχουν τέσσερις γραμμές – δύο ανόδου και δύο καθόδου – και η μετακίνηση του τρένου έγινε εντός της ίδιας κατεύθυνσης, στο πλαίσιο της κανονικής διαδικασίας τηλεδιοίκησης.
«Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση, ενεργοποιούνται αυτόματα τα φωτοσήματα (φανάρια) και δεν μπορεί να εισέλθει άλλο τρένο στην ίδια γραμμή», τόνισε.
Η συνολική απόσταση της προγραμματισμένης μετακίνησης, σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν περίπου 800 μέτρα, μεταξύ των δύο “κλειδιών” του σταθμού.
