Τη δρομολόγηση δύο νέων λεωφορειακών γραμμών που θα συνδέουν το Πανόραμα και τη Θέρμη με τον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία του Μετρό Θεσσαλονίκης εξετάζουν οι αρμόδιες αρχές, ενόψει της επικείμενης καθαίρεσης της γέφυρας Πανοράματος και του τούνελ της Τούμπας το επόμενο διάστημα.
Παράλληλα, εξετάζονται μέτρα για την καλύτερη δυνατή κυκλοφορία των περίπου 120 λεωφορείων και των εκατοντάδων αυτοκινήτων που κινούνται καθημερινά στην περιοχή μεταφέροντας από και προς το σπίτι τους 5.000 που φοιτούν στα ιδιωτικά σχολεία, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή.
Τα δύο αυτά ζητήματα απασχόλησαν τη σημερινή συνεδρίαση του Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, την οποία συγκάλεσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας – Θράκης), Κώστας Γκιουλέκας, στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων οι δήμαρχοι Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης και Θέρμης Θόδωρος Παπαδόπουλος, καθώς επίσης και ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, Γιάννης Κορυφίδης
Ταυτόχρονα με την επιβάρυνση του κυκλοφοριακού που θα έχουμε, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τα σχολεία, τα οποία βρίσκονται σε εκείνη την περιοχή. Αυτό σημαίνει κάποιες δεκάδες λεωφορεία, τα οποία μετακινούν τα παιδιά στο σχολείο τους και μετά στο σπίτι τους, όπως και κάποιες εκατοντάδες αυτοκίνητα γονέων που μεταφέρουν οι ίδιοι τα παιδιά τους. Σήμερα συμμετείχε εκπρόσωπος των ιδιωτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης και συζητήσαμε για τα σχολεία της περιοχής μαζί με την Τροχαία, πώς θα διευθετηθεί κι αυτό το ζήτημα. Μέσα από αυτόν τον συντονισμό και λύσεις βρίσκονται και εφαρμόζονται. Αλλά πάνω απ’ όλα η καθημερινότητα των συμπολιτών μας προσπαθούμε να γίνεται όσο το δυνατόν καλύτερη», δήλωσε ο κ. Γκιουλέκας μετά τη συνάντηση.
Ο ίδιος ανέφερε πως συμφωνήθηκε να γίνει το επόμενο διάστημα και μία δεύτερη σύσκεψη με τον δήμαρχο Θέρμης, τον ΟΣΕΘ και τον ΟΑΣΘ, ώστε να εξεταστούν μία ή δύο εναλλακτικές γραμμές που θα συνδέουν Πανόραμα και Θέρμη με τον σταθμό Νέα Ελβετία, ώστε, όπως είπε, «ένας μεγάλος αριθμός πολιτών να μην αναγκάζεται να χρησιμοποιεί την παραδοσιακή διαδρομή Πανόραμα – Θεσσαλονίκη και να κινηθεί προς το μετρό ίσως και με γραμμή εξπρές».
Ο κ. Καϊτεζίδης διευκρίνισε επίσης πως κατά τη διάρκεια των εργασιών στη γέφυρα Πανοράματος θα διατηρούνται τρία ρεύματα κυκλοφορίας, ένα προς Πυλαία και δύο ανόδου.