Τετάρτη, 19 Νοέ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
Κτηνοτρόφοι: Ειδική οικονομική ενίσχυση για ευλογιά – Ποιο το ποσό ανά ζώο και πότε θα καταβληθεί
Νέα διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων και παράταση για την υπαγωγή στο «Σπίτι μου ΙΙ»
Σύσκεψη στο Μαξίμου για την προστασία των ανηλίκων από καπνό και αλκοόλ
Πλεύση Ελευθερίας: Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης
Χρυσοχοΐδης: 1.150 καταγγελίες ενδοοικογενειακής βίας και 900 συλλήψεις από την αρχή του έτους
Οι Financial Times προτείνουν τη Θεσσαλονίκη ως κορυφαίο φθινοπωρινό προορισμό στην Ευρώπη
Black Friday 2025: Πότε πέφτει φέτος η «Μαύρη Παρασκευή»
Δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ 2025: Ποιοι άνεργοι δεν θα το λάβουν
Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν τα σχέδια για την γέφυρα Πανοράματος και το τούνελ της Τούμπας
Χριστούγεννα 2025: Ημερομηνία έναρξης του γιορτινού ωραρίου για τα καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο ΙΝΚΑ: Ο Έλληνας εξαφανίζεται από τον εγχώριο τουριστικό χάρτη

4 μήνες ago
Κοινοποίηση
5 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Ένα ηχηρό καμπανάκι για τον εγχώριο τουρισμό χτυπά το Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών καθώς όπως επισημαίνει ο Έλληνας καταναλωτής απομακρύνεται σταθερά από τον εγχώριο τουρισμό. Δεν πρόκειται για έλλειψη διάθεσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Έλληνας θέλει να κάνει διακοπές, να ξεφύγει από την καθημερινότητα, να απολαύσει τον ήλιο και τη θάλασσα της πατρίδας του. Το πρόβλημα όμως είναι οικονομικό.

Η πραγματικότητα είναι σκληρή: η τσέπη δεν αντέχει. Πρόσφατα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) δείχνουν ότι το 52% των Ελλήνων δεν έχει προγραμματίσει διακοπές για φέτος. Η πλειοψηφία όσων θα ταξιδέψουν, θα περιοριστεί σε ολιγοήμερες αποδράσεις, με πολύ χαμηλό προϋπολογισμό. Το φαινόμενο δεν είναι τυχαίο ούτε μεμονωμένο. Οι συνεχείς κρίσεις –οικονομική, υγειονομική, ενεργειακή, γεωπολιτική– έχουν εξαντλήσει τον οικογενειακό προϋπολογισμό, ενώ το κόστος των καλοκαιρινών διακοπών στην Ελλάδα αυξάνεται συνεχώς.

Πού είναι ο Έλληνας; Δεν τον βλέπουμε ούτε με το… κιάλι!

Αυτό το σχόλιο, που ακούγεται πλέον συχνά από επιχειρηματίες του τουρισμού, αποτυπώνει την ανησυχητική πραγματικότητα. Σε πολλές τουριστικές περιοχές της χώρας, οι Έλληνες έχουν εξαφανιστεί. Οι πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών έχουν στραφεί εδώ και χρόνια στον ξένο τουρίστα, θεωρώντας τον πιο «βολικό». Ένας επισκέπτης από το εξωτερικό, που φέρνει μαζί του τρόφιμα από τη χώρα του και επιστρέφει κάθε δύο ή τρία χρόνια, φαίνεται λιγότερο απαιτητικός στις υπηρεσίες. Όμως, αυτό έχει οδηγήσει σε μια σοβαρή υποτίμηση του Έλληνα καταναλωτή. Ο Έλληνας είναι πιο απαιτητικός, ναι. Αλλά και πιο υποστηρικτικός. Οι Έλληνες καταναλωτές μπορεί να μην ξοδεύουν όπως παλιά, αλλά ξοδεύουν.

Το δείπνο τους στο ταβερνάκι, το καφέ τους στην πλατεία, την οικογενειακή έξοδο, δεν την αποφεύγουν. Και είναι εκείνοι που θα επιστρέψουν ξανά και ξανά, εάν μείνουν ικανοποιημένοι. Όταν, όμως, τους σερβίρουν φαγητό κατώτερης ποιότητας ή τους αντιμετωπίζουν με αδιαφορία, θα απογοητευτούν. Και τότε, πολύ απλά, δεν θα ξανάρθουν.

Η ταλαιπωρία διώχνει τον Έλληνα από τις διακοπές του

Η κατάσταση επιδεινώνεται όταν προσθέσουμε τις κακές υποδομές, τις ελλείψεις στις μεταφορές και την ταλαιπωρία στους δρόμους. Η διαδρομή προς πολλές παραθαλάσσιες περιοχές –όπως στη Χαλκιδική ή την Πιερία– γίνεται μετ’ εμποδίων. Στενοί δρόμοι, ατελείωτα μποτιλιαρίσματα και ελλείψεις στη δημόσια συγκοινωνία μετατρέπουν ακόμα και μια αυθημερόν εξόρμηση σε δοκιμασία. Αποτέλεσμα;

Η ελληνική οικογένεια γυρίζει την πλάτη της σε διακοπές που δεν προσφέρουν ποιότητα, δεν προσφέρουν ξεκούραση, δεν σέβονται τον κόπο και τον ιδρώτα της.

Το κάλεσμα του Νέου Ινστιτούτου Καταναλωτών

Το Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών καλεί την Πολιτεία, τους τοπικούς φορείς, τις τουριστικές επιχειρήσεις και την κοινωνία να δώσουν προτεραιότητα στον Έλληνα καταναλωτή. Να επενδύσουν στην ποιότητα των υπηρεσιών, στη διαφάνεια των τιμών, στην ευγένεια, στις προσφορές για τους ντόπιους. Να μην ξεχάσουν τον δικό τους άνθρωπο, τον κάτοικο αυτής της χώρας που στήριξε και στηρίζει την τοπική οικονομία.

Η Ελλάδα δεν πρέπει να είναι τουριστικός προορισμός μόνο για τους ξένους. Πρέπει να είναι καταφύγιο ξεκούρασης και χαράς και για τους ίδιους τους Έλληνες. Αν χαθεί ο Έλληνας από τον τουριστικό χάρτη, χάνεται ένα κρίσιμο στήριγμα της εγχώριας οικονομίας. Το Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών θα συνεχίσει να ερευνά, να καταγράφει και να παρεμβαίνει για μια πιο δίκαιη, προσβάσιμη και ανθρώπινη τουριστική πολιτική που να σέβεται και να προάγει τον Έλληνα πολίτη. 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:ΔιακοπέςΈλληνας
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Ελευσίνα: Βίντεο από τη στιγμή που το πυροσβεστικό ελικόπτερο κάνει αναγκαστική προσθαλάσσωση
Επόμενο άρθρο Χαλκιδική: Περιοχές χωρίς σταγόνα νερού μέσα στον καύσωνα – Οργή των κατοίκων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κτηνοτρόφοι: Ειδική οικονομική ενίσχυση για ευλογιά – Ποιο το ποσό ανά ζώο και πότε θα καταβληθεί
56 λεπτά ago
Νέα διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων και παράταση για την υπαγωγή στο «Σπίτι μου ΙΙ»
2 ώρες ago
Σύσκεψη στο Μαξίμου για την προστασία των ανηλίκων από καπνό και αλκοόλ
3 ώρες ago
Πλεύση Ελευθερίας: Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης
3 ώρες ago
Χρυσοχοΐδης: 1.150 καταγγελίες ενδοοικογενειακής βίας και 900 συλλήψεις από την αρχή του έτους
3 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣ

Οι Financial Times προτείνουν τη Θεσσαλονίκη ως κορυφαίο φθινοπωρινό προορισμό στην Ευρώπη

Newsroom
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Black Friday 2025: Πότε πέφτει φέτος η «Μαύρη Παρασκευή»

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ 2025: Ποιοι άνεργοι δεν θα το λάβουν

News Room
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν τα σχέδια για την γέφυρα Πανοράματος και το τούνελ της Τούμπας

Newsroom
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?