Κυριακή, 5 Οκτ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη….»
Δούκας: «Ο μόνος δρόμος είναι η διαγραφή»
Επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμοργό: Δίνουμε μεγάλη σημασία στην περιφερειακή ανάπτυξη και χρειάζεται καλή γνώση των προβλημάτων
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είχε ΚΥΔ από την οποία δηλώνονταν εκτάσεις στη λίμνη Κάρλα επί τέσσερα χρόνια
Piri Reis: Σε επιφυλακή η Αθήνα μετά την έξοδό του πάνω από τη Λέσβο
Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 6 έως τις 10 Οκτωβρίου
Κ. Τσουκαλάς: «Ζητάτε βραβείο επειδή η Ευρωπαία Εισαγγελέας είπε ότι στελέχη σας ήταν μέσα στην εγκληματική οργάνωση;»
ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Νοεμβρίου
Παύλος Μαρινάκης: Προτεραιότητα της κυβέρνησης η αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους ζωής
Ηλεκτρική ενέργεια: Κοντά στα προ κρίσης επίπεδα η τιμή του ρεύματος
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης: Τον Οκτώβριο περισσότερα λεωφορεία στις γραμμές του ΟΑΣΘ- Τον Απρίλιο του 2023 το μετρό!

6 έτη ago
Κοινοποίηση
8 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Θέματα υποδομών, μεταφορών, καινοτομίας, αλλά και αξιοποίησης χώρων που παραμένουν ανεκμετάλλευτοι στην πόλη περιελάμβανε η ατζέντα του πρωθυπουργού για τη Θεσσαλονίκη, στην 84η ΔΕΘ.

- Advertisement -

“Η Βόρεια Ελλάδα είναι ο χώρος τον οποίο κατεξοχήν αφορά η Ανάπτυξη για Όλους. Και το τρίπτυχο Επενδύσεις-Υποδομές-Καθημερινότητα ορίζει την εφαρμογή του”, τόνισε στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του κ. Μητσοτάκη, στο Μετρό Θεσσαλονίκης, τον ΟΑΣΘ αλλά και τις οδικές υποδομές.

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο κ. Μητσοτάκης επιβεβαίωσε τα σενάρια περί άλλαγής του σχεδιασμού στον σταθμό Βενιζέλου και απόσπασης των αρχαιοτήτων από τον χώρο. Ανακοίνωσε δε ότι το μετρό θα λειτουργήσει ενιαίο και όχι αποσπασματικά, τον Απρίλιο του 2023.

“Με τα σημερινά δεδομένα η λειτουργία του Μετρό θα άρχιζε χωρίς τον Σταθμό Βενιζέλου, τέλη του 2022. Αλλά αυτό θα σήμαινε ένα έργο «κολοβό».

Επιστρέφουμε, λοιπόν, στην αρχική λύση για τον σταθμό -με απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιολογικών ευρημάτων.

Σύμφωνα, πάντα, με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, στο πλαίσιο του αρχαιολογικού νόμου και βάσει της πρακτικής που ακολουθήθηκε στο Σταθμό Αγίας Σοφίας.

Έτσι, το Μετρό θα λειτουργήσει ενιαίο και στο σύνολό του τον Απρίλιο του 2023″ σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΟΑΣΘ

Σχετικά με τον ΟΑΣΘ ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα αναλάβουν βάρος των μετακινήσεων σε υπεραστικές διαδρομές, ώστε να απελευθερωθούν λεωφορεία για τις ιδιαίτερα επιβαρυμένες περιοχές.

“Το βάρος των καθημερινών μετακινήσεων των πολιτών σηκώνει ο ΟΑΣΘ.

Σήμερα απαιτούνται 500 οχήματα για έναν ομαλό ρυθμό του συγκοινωνιακού έργου και κυκλοφορούν λιγότερα από τα μισά. Όλα αυτά αλλάζουν.

Ήδη, θέσαμε σε κυκλοφορία 102 επιπλέον λεωφορεία και η διαφορά είναι αισθητή και αναθέτουμε στα ΚΤΕΛ τις περιαστικές και υπεραστικές διαδρομές, ώστε ο ΟΑΣΘ να καλύπτει επαρκέστερα την μητροπολιτική ζώνη.

Έτσι, 150 με 200 λεωφορεία θα μπουν αμέσως στην εξυπηρέτηση της πόλης. Η σύμβαση θα υπογραφεί έως το τέλος του μήνα και η έναρξη των νέων δρομολογίων θα γίνει τον Οκτώβριο.

Μέχρι να λειτουργήσει το Μετρό, θα εξασφαλίσουμε γρήγορη, αξιοπρεπή και ασφαλή μετακίνηση για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης” σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

ΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΒΙΠΕ

Ο κ. Μητσοτάκης σημείωση επίσης ότι ο τομέας των αγροτικών μεταφορών θα τονωθεί με την ανάπτυξη αποθηκευτικών, ψυχόμενων χώρων στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης.

“Αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να αναλάβει νέο ρόλο. Το επενδυτικό του πρόγραμμα ανέρχεται ήδη σε 300 εκατομμύρια, ενώ επιβάλλεται να ολοκληρωθεί η σύνδεση με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων.

Στόχος, την επόμενη διετία να γίνει μεταφορικός κόμβος για την Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Βαλκανική” πρόσθεσε.

ΟΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ- ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Στο μέτωπο των οδικών υποδομών βασικό στοίχημα, σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, είναι η ολοκλήρωση των κάθετων συνδέσεων της Εγνατίας Οδού. “Ο άξονας Δράμας-Αμφίπολης-Εγνατίας έχει ήδη μελετηθεί και δημοπρατείται εντός 18 μηνών.

Ενώ για το δρόμο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, έργο δυστυχώς τελείως ανώριμο, οι μελέτες ξεκινούν άμεσα απ’ το Υπουργείο Υποδομών.

Έμφαση έδωσε και στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, η οποία, όπως είπε, πρόκειται να αναβαθμιστεί.

“Με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προχωρεί, επίσης, η αναβάθμιση της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, με την κατασκευή νέας, υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου.

Η περιφερειακή έχει ήδη ξεπεράσει τον φόρτο που μπορεί να δεχθεί και με το νέο έργο θα αναπνεύσει.

Η περιβαλλοντική αδειοδότηση υπάρχει, οι μελέτες θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2020. Και θα ακολουθήσει η προκήρυξη του έργου” σημείωσε.

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΘ

Σχετικά με την ανάπλαση του χώρου της Διεθνούς Εκθέσεως, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε: “Δεσμεύομαι ότι σε λίγες εβδομάδες θα είναι έτοιμο το Προεδρικό Διάταγμα και στις αρχές του 2020 θα προκηρυχθεί ο διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός.

Στο διάστημα 2020-2021 θα είναι έτοιμες οι μελέτες και θα αναζητηθεί το μικτό σχήμα που θα χρηματοδοτήσει και θα ξεκινήσει την επένδυση”.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΑ

Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι “με ταχύ ρυθμό προχωρούν και οι νομοθετικές πράξεις για την παραχώρηση 760 στρεμμάτων του Δημοσίου στην Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας”.

“Το ακίνητο στην Περαία θα φιλοξενήσει το «Thess/Intec». Ένα νέο πάρκο καινοτομίας, το οποίο θα χρηματοδοτήσει η ιδιωτική πρωτοβουλία.

Πρόκειται για ένα τεχνολογικό πάρκο που θα προσελκύσει επενδύσεις στην οικονομία της γνώσης.

Δεν είναι τυχαίο, μάλιστα, ότι πολλές επιχειρήσεις έχουν υπογράψει από τώρα μνημόνια συνεργασίας ώστε να αναβαθμίσουν εκεί τα ερευνητικά τους τμήματα.

Όμως θέλω να είμαι σαφής. Αν το έργο δεν αποδείξει έμπρακτα τη βιωσιμότητα του προσελκύοντας ιδιωτικά κεφάλαια για τη χρηματοδότησή του, εντός διετίας το οικόπεδο θα επιστρέψει στο ελληνικό Δημόσιο” ξεκαθάρισε.

ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΖΩΝΗΣ

Στη δυτική πλευρά της πόλης, ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε την καθιέρωση Ελεύθερης Ζώνης αποκλειστικά για επιχειρήσεις με εξαγωγικό προσανατολισμό.

“Θα ιδρυθεί στο πρώην στρατόπεδο «Γκόνου», σε έκταση 670 στρεμμάτων, κατά το μοντέλο των αντίστοιχων ζωνών στα λιμάνια του Πειραιά και του Ηρακλείου.

Όπως και εκεί, έτσι και εδώ οι επιχειρήσεις που θα εγκατασταθούν θα απαλλάσσονται από δασμούς και ΦΠΑ” τόνισε.

ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΖΩΝΗ ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Σε τροχιά υλοποίησης είναι, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό και η οργάνωση της βιομηχανικής ζώνης στο Καλοχώρι που σήμερα ταλανίζεται από άναρχες εγκαταστάσεις, υστερήσεις σε υποδομές και περιβαλλοντικά προβλήματα.

“Είναι αυτό που χαρακτηρίζουμε «άτυπη βιομηχανική συγκέντρωση».

Μέσα στο 2020 λοιπόν θα συσταθεί Ειδική Εταιρία Ανάπτυξης που θα αναλάβει τη μετατροπή της περιοχής σε επιχειρηματικό πάρκο, κατά το πρότυπο ανάλογων εγκαταστάσεων στα Οινόφυτα” είπε.

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

Τέλος, για το κτιριακό απόθεμα του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά, ο πρωθυπουργός τόνισε:

Τα 24.000 τετραγωνικά μέτρα των κτιρίων του θα ρημάξουν αν δεν αποκτήσουν γρήγορα νέα χρήση.

Τα περισσότερα, λοιπόν, θα ανακαινιστούν ως χώροι πολιτισμού και Ιστορίας, φιλοξενώντας 3 ξεχωριστά μουσεία:

Το πρώτο, με ευρήματα από τις ανασκαφές του Μετρό. Το δεύτερο, για την Εθνική Αντίσταση – έργο που έμεινε στα χαρτιά. Και το τρίτο, για τον Προσφυγικό Ελληνισμό που ταυτίζεται με την Θεσσαλονίκη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:Μητσοτάκης
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο ΣΥΡΙΖΑ: Η υποτιθέμενη “ανάπτυξη για όλους” του κ. Μητσοτάκη χωράει τελικά πολύ λίγους
Επόμενο άρθρο Δημοσκόπηση: Διευρύνεται το προβάδισμα ΝΔ – Προηγείται με 15,9% του ΣΥΡΙΖΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την Εξεταστική Επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη….»
13 ώρες ago
Δούκας: «Ο μόνος δρόμος είναι η διαγραφή»
14 ώρες ago
Επίσκεψη Μητσοτάκη στην Αμοργό: Δίνουμε μεγάλη σημασία στην περιφερειακή ανάπτυξη και χρειάζεται καλή γνώση των προβλημάτων
15 ώρες ago
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είχε ΚΥΔ από την οποία δηλώνονταν εκτάσεις στη λίμνη Κάρλα επί τέσσερα χρόνια
16 ώρες ago
Piri Reis: Σε επιφυλακή η Αθήνα μετά την έξοδό του πάνω από τη Λέσβο
17 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Ο πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ Χρ. Αποστολόπουλος προειδοποιεί για απώλεια 20% στις εξαγωγές φέτας λόγω ευλογιάς αιγοπροβάτων

Αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας προτείνει ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γάλακτος Χρήστος Αποστολόπουλος. «Δυστυχώς οι…

Αλεξία Χαρακίδα

Πού θα κυμανθούν οι τιμές ρεύματος τον Οκτώβριο

Τη δεδομένη στιγμή η αύξηση στην τιμή της χονδρικής ρεύματος ανέρχεται στο 20%. Η μέση…

News Room

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Συναγερμός για την αύξηση κρουσμάτων AIDS στους νέους – Προειδοποίηση από τον λοιμωξιολόγο Π. Κολλάρα

Το κουδούνι του κινδύνου για τα αυξημένα περιστατικά ανθρώπων-κυρίως νέων- που μολύνονται με AIDS κρούει…

Αλεξία Χαρακίδα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο χάρτης πληρωμών από τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 6 έως τις 10 Οκτωβρίου

News Room
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Τσουκαλάς: «Ζητάτε βραβείο επειδή η Ευρωπαία Εισαγγελέας είπε ότι στελέχη σας ήταν μέσα στην εγκληματική οργάνωση;»

News Room
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Νοεμβρίου

News Room
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παύλος Μαρινάκης: Προτεραιότητα της κυβέρνησης η αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους ζωής

News Room
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?