Ιδιαίτερα υψηλά ήταν τα ποσοστά των εκπτώσεων που υιοθέτησαν οι επιχειρήσεις στη διάρκεια της θερινής εκπτωτικής περιόδου. Τα ποσοστά έκπτωσης κυρίως διαμορφώθηκαν στο 21-30% (30,8% των ερωτηθέντων), ενώ ακολουθεί το 31%-40% (23,1%), το 41%-50% (19,2%), το 11%-20% (11,5%) το 50% και άνω (7,7%) και με το ίδιο ποσοστό το 1%-10%.
Μειωμένες ήταν πωλήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο για το 80,8% των επιχειρηματιών, εκ των οποίων το 27% είχε μείωση 30%, το 19% δεν είχε μείωση, το 15% είχε μείωση 10%-20%, το 15% είχε μείωση 21%-30%, το 12% είχε μείωση 50%, το 8% είχε μείωση 40% και τέλος το 4% είχε μείωση 60%.
Οι έμποροι ανέφεραν ότι η επισκεψιμότητα στα καταστήματά τους ήταν χαμηλότερη φέτος σε σχέση με πέρσι σε ποσοστό κατά 84,6% ενώ ακολουθεί το 11,5% που δηλώνει ότι ήταν υψηλότερη και το 3,8% που δηλώσει στα ίδια επίπεδα.
Η πλειονότητα των επιχειρήσεων, σε ποσοστό 77%, δήλωσε ότι οι πωλήσεις παρέμειναν ανεπηρέαστες από τον τουρισμό και αυτές έγιναν, κατά κύριο λόγο, με χρήση πιστωτικής κάρτας σε ποσοστό 50%-60% (27%), 71%-80% (19%), 61%-70% (15%), 90% και άνω (11%), ενώ ακολουθούν μικρότερα ποσοστά.