Τετάρτη, 19 Νοέ 2025
Βεργίνα Τηλεόραση
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ρoή Ειδήσεων
«Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου
Κτηνοτρόφοι: Ειδική οικονομική ενίσχυση για ευλογιά – Ποιο το ποσό ανά ζώο και πότε θα καταβληθεί
Νέα διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων και παράταση για την υπαγωγή στο «Σπίτι μου ΙΙ»
Σύσκεψη στο Μαξίμου για την προστασία των ανηλίκων από καπνό και αλκοόλ
Πλεύση Ελευθερίας: Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης
Χρυσοχοΐδης: 1.150 καταγγελίες ενδοοικογενειακής βίας και 900 συλλήψεις από την αρχή του έτους
Οι Financial Times προτείνουν τη Θεσσαλονίκη ως κορυφαίο φθινοπωρινό προορισμό στην Ευρώπη
Black Friday 2025: Πότε πέφτει φέτος η «Μαύρη Παρασκευή»
Δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ 2025: Ποιοι άνεργοι δεν θα το λάβουν
Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν τα σχέδια για την γέφυρα Πανοράματος και το τούνελ της Τούμπας
Font ResizerAa
Βεργίνα ΤηλεόρασηΒεργίνα Τηλεόραση
Search
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΣΠΟΡ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
  • WEB TVWEB TVWEB TV
Ακολουθησε μας
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
© 2024 Verginanews
ΕΛΛΑΔΑ

«Ασημένιο Βέλος»: Ελβετικό σαπάκι σε ελληνικές ράγες

3 έτη ago
Κοινοποίηση
3 Λεπτά ελάχιστη ανάγνωση
Κοινοποίηση

Τα συγκεκριμένα τρένα χαρακτηρίζονταν από τους Ελβετούς ως «σαπάκια», που «δημιουργούν διαρκώς πονοκεφάλους» και «κάνουν μόνο για παλιοσίδερα». Ωστόσο, τα τρένα αυτά στην Ελλάδα παρουσιάστηκαν ως «υπερσύγχρονα» που θα αναβαθμίσουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Προ εικοσαετίας, ο ελβετικός Τύπος είχε βαφτίσει το τρένο ETR-470, που εκτελούσε τη διαδρομή Μιλάνο – Ζυρίχη, «Pannenzug», δηλαδή «τρένο των βλαβών», ενώ η ιστοσελίδα που κατέγραφε τα προβλήματά του στα ιταλικά λεγόταν «CessoAlpino», δηλαδή, σε… κομψή μετάφραση, «αλπική τουαλέτα», όπως ανέφερε στην έρευνά του το Investigate Europe στο πλαίσιο Ψπανευρωπαϊκής έρευνας για τους σιδηροδρόμους.

Το ETR 470 είναι το τρένο που οδήγησε τα ελβετικά συνδικάτα σιδηροδρόμων να απαιτούν, σε μόνιμη βάση, ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, εκτός από τον οδηγό, σε τρένα που εισέρχονται σε σήραγγες μήκους άνω των 1.000 μέτρων. Αυτή ήταν μια απόφαση που προέκυψε από το περιστατικό της 11ης Απριλίου 2006, όταν ένα Pendolino ETR 470, που ταξίδευε νότια της Στουτγάρδης, έπιασε φωτιά μέσα στη σήραγγα του Τσίμερμπεργκ.

Μια άλλη πυρκαγιά ξέσπασε σε ένα ETR 470 τον Μάιο του 2011, μόλις πέντε λεπτά πριν εισέλθει στη σήραγγα Γκοτάρντ, μήκους 15 χιλιομέτρων. «Τα ETR 470 πρέπει να αντικατασταθούν αμέσως από άλλο τροχαίο υλικό» ανέφερε κοινό ψήφισμα των ελβετικών ενώσεων μηχανοδηγών και εργαζομένων σιδηροδρόμων τον Μάιο του 2011. Το 2012, ένα ETR 470 έπιασε επίσης φωτιά στον κεντρικό σταθμό της Ζυρίχης. Τελικά, το 2014 οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι έστειλαν τα εν λόγω τρένα για αποσυναρμολόγηση. Στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη υπάρχουν αρκετές σήραγγες μήκους άνω των 500 μέτρων, ενώ τέσσερις (οι σήραγγες Καλλιδρόμου, Οθρυς, Τεμπών και Πλαταμώνα) έχουν μήκος άνω των 2,5 χιλιομέτρων.

Το προηγμένο σύστημα πυρόσβεσης συμπεριλήφθηκε στη γενική επισκευή των ETR 470 μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία στην Ιταλία και πριν φτάσουν στην Ελλάδα; Πηγές του ρεπορτάζ αναφέρουν πως όχι. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα
τρένα προσαρμόστηκαν στο ελληνικό δίκτυο τροφοδοσίας 25 kv και εφοδιάστηκαν με σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας ETCS, νέες οθόνες πληροφοριών επιβατών και WiFi. Η Ferrovie dello Stato αναφέρει ωστόσο ότι «τα ETR 470 διαθέτουν σύστημα πυροπροστασίας και υπάρχουν πυροσβεστήρες στα τρένα. Το πρότυπο UNI11565 είναι η ιταλική νομοθεσία. Τα ETR 470 συμμορφώνονται με την ελληνική νομοθεσία». Πάντως, όσον αφορά την πυρασφάλεια, η ΡΑΣ είπε στο Investigate Europe ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας νόμος που να απαιτεί συστήματα πυρόσβεσης υψηλής πίεσης, υδρονέφωσης για βαγόνια που εισέρχονται σε σήραγγες, όπως ισχύει στην Ιταλία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:Ελβετία
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Προηγούμενο άρθρο Ν. Κιουτσούκης: «Τα συστήματα ασφαλείας αγοράστηκαν από το 2000 αλλά δεν έχουν τοποθετηθεί»
Επόμενο άρθρο Τραγωδία στα Τέμπη: Nέα συγκέντρωση το απόγευμα έξω από γραφεία της Hellenic Train

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου
1 ώρα ago
Κτηνοτρόφοι: Ειδική οικονομική ενίσχυση για ευλογιά – Ποιο το ποσό ανά ζώο και πότε θα καταβληθεί
2 ώρες ago
Νέα διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων και παράταση για την υπαγωγή στο «Σπίτι μου ΙΙ»
3 ώρες ago
Σύσκεψη στο Μαξίμου για την προστασία των ανηλίκων από καπνό και αλκοόλ
4 ώρες ago
Πλεύση Ελευθερίας: Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Διαμαντής Καραναστάσης
4 ώρες ago

Ακολουθήστε μας στα social media

Ακολουθήστε το verginanews.gr στο Instagram και το Facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι. Στο youtube μας μπορείτε να απολαύσετε όλες τις τελευταίες εκπομπές μας.
FacebookLike
XΑκολούθησε
InstagramΑκολούθησε
YoutubeSubscribe

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

ΒΕΡΓΙΝΑ TV: Αλεξάνδρα Σδούκου για ΕΛΤΑ –«Έρχεται ο ταχυδρόμος κατ’ οίκον»

Για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το κλείσιμο 46 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, μίλησε μεταξύ άλλων…

Αλεξία Χαρακίδα

Θεσσαλονίκη: Κυλιόμενη Σκάλα Εκτός Λειτουργίας στο Μετρό «Πανεπιστήμιο» – Ουρές και Πίεση σε Ώρα Αιχμής

Το θέμα αναδείχθηκε ζωντανά στην εκπομπή «Αυτοδιοικητικό Μέτωπο» με την Ευδοξία Βροχίδου στη Βεργίνα Τηλεόραση, μέσα…

Αλεξία Χαρακίδα

Ο υπουργός υγείας Α. Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και στον Στέργιο Καλόγηρο

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στη Βεργίνα Τηλεόραση και τον…

Newsroom

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕΛΛΑΔΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρυσοχοΐδης: 1.150 καταγγελίες ενδοοικογενειακής βίας και 900 συλλήψεις από την αρχή του έτους

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣ

Οι Financial Times προτείνουν τη Θεσσαλονίκη ως κορυφαίο φθινοπωρινό προορισμό στην Ευρώπη

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν τα σχέδια για την γέφυρα Πανοράματος και το τούνελ της Τούμπας

Newsroom
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Είδος πολυτέλειας το μοσχαρίσιο κρέας

Newsroom
Βεργίνα Τηλεόραση
Facebook Twitter Youtube Rss
Copyright © 2024 VerginaNews
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε σε εμάς
  • Επικοινωνία
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?