Σωτηρία τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για τα νοικοκυριά

Οι συνεχείς ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ λόγω ενεργειακής κρίσης αλλάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών
Στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κάνουν οι καταναλωτές. Οι συνεχείς ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, λόγω της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν όλο και περισσότερο τα προϊόντα με τη χαμηλότερη τιμή.Με το πρόβλημα του πληθωρισμού και των ανατιμήσεων να αξιολογείται ως το σημαντικότερο για την πλειοψηφία των καταναλωτών, έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε τυχαίο δείγμα 1.500 νοικοκυριών δείχνει ότι το 31,8% των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ είναι ιδιωτικής ετικέτας. Το συγκεκριμένο ποσοστό αποτελεί το υψηλότερο που έχει καταγραφεί τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της έρευνας.

Στο θέμα της τιμής η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος (86,4% από 72,9% πέρυσι) θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καλύτερη τιμή. Σε ερώτηση σφαιρικής αξιολόγησης των προϊόντων, το 29,4% (28,6% πέρυσι) των ερωτηθέντων θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες χειρότερες, το 11,5% (15,9% πέρυσι) καλύτερες, ενώ το 59,1% (55,8% πέρυσι) τις θεωρεί ίδιες με τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών. Αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης του καταναλωτή από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, δυσαρεστημένο δήλωσε το 4,9% (5,3% πέρυσι), ικανοποιημένο το 63,1% (56,8% πέρυσι), ενώ ούτε ικανοποιημένο ούτε δυσαρεστημένο είναι το 32% (37,9 πέρυσι) του δείγματος.