«ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ» ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΘ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

56

«ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ» ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΘ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Όπως είπε στο “ΤΑ ΛΕΜΕ” στη ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ο καθ. χημικών μηχανικών & Διευθυντής του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής μηχανικής ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης Denis Sarigiannis , 25 παιδιά ανά τάξη, ανεβάζουν το δείκτη βασικών επαφών (ενός από τους δείκτες που προβλέπουν τη μετάδοση) κατά 50% σε σύγκριση με τα 15 παιδιά ανά τάξη. Ο κ. Σαρηγιάννης αναφέρθηκε και στη δυνατότητα εργαστήρια, πανεπιστημιακά τμήματα και άλλες δομές που διαθέτουν τεχνολογία και έμψυχο δυναμικό, να λειτουργήσουν επικουρικά στα εργαστήρια αναφοράς του ΕΟΔΥ, για τη διεξαγωγή τεστ κι επομένως πιο γρήγορα αποτελέσματα.