Γιάννης Μαγκριώτης: Χωρίς Νέα Περιφερειακή και η Δυτική Θεσσαλονίκη

23

 «Η ακύρωση του debate των πολιτικών αρχηγών με ευθύνη της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δείχνει την έλλειψη σεβασμού στην δημοκρατική αρχή του διαλόγου και αποκαλύπτει την ένδεια προγραμματικών θέσεων.

Το δίλημμα δεν είναι με ποιόν θα κάνει κυβέρνηση το ΚΙ.ΝΑΛ, αλλά με ποια πολιτική θα προχωρήσει η χώρα και τα κόμματα δεν απαντούν στο ερώτημα αυτό, πέρα από αφορισμούς και γενικότητες»

Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο υποψήφιος βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής στην Α Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μαγκριώτης κατά τη διάρκεια συναντήσεων διαλόγου που είχε για τις εθνικές εκλογές στους δήμους Ευκαρπίας και Σταυρούπολης και στη συνέχεια στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Σήμερα έπρεπε να λειτουργεί η νέα Περιφερειακή

«Σήμερα, έπρεπε να λειτουργεί η νέα Περιφερειακή, με τον σύγχρονο Ευρωπαϊκό κανονισμό ασφάλειας, όμως ούτε η ηγεσία της Περιφέρειας από το 2012 μέχρι σήμερα, ούτε οι κυβερνήσεις δεν ασχολούνται και αυτό σημαίνει, ότι στην επόμενη πενταετία δεν πρόκειται να γίνει τό παραμικρό βήμα.

Δυστυχώς, ούτε τους κόμβους στην δυτική Θεσσαλονίκη, από την Ευκαρπία μέχρι την Λαχαναγορά, πού δημοπρατηθηκαν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 2011 και έπρεπε να τελειώσουν το αργότερο το 2015, δεν έχουν ολοκληρώσει». Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο υποψήφιος του ΚΙΝ.ΑΛ στην Α Περιφέρεια Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης στη διάρκεια των συναντήσεών του.

Ο κ Μαγκριώτης έθεσε ζητήματα ασφάλειας των πολιτών και στη Δυτική Θεσσαλονίκη και της ανεργίας ειδικά των νέων, το ποσοστό της οποίας συνεχώς διογκώνεται   

«Η καθημερινότητα των πολιτών έχει γίνει δύσκολη εξαιτίας της κρίσης στην τοπική αγορά και του ιδιαίτερα υποβαθμισμένου περιβάλλοντος. Τα τελευταία χρόνια, η καθημερινότητα αυτή έχει επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο με την κατάρρευση του ΟΑΣΘ» τόνισε, και αναφερόμενος στο ΜΕΤΡΟ μεταξύ άλλων είπε: 

«Για την δεύτερη γραμμή υπήρχε η προκαταρκτική χάραξη του έργου, είχαν προχωρήσει μερικές πρόδρομες εργασίες και ο προϋπολογισμός του έργου είχε εκτιμηθεί σε 440 εκ ευρώ.

Με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις και με οποιαδήποτε κυβέρνηση, δεν θα επιτρέψουν την έναρξη κατασκευής της γραμμής το νωρίτερο το 2025, αν υπάρχουν κοινοτικοί πόροι».