Ίλιον κορονοϊός: «Συναγερμός» για θάνατο 65χρόνης μισή ώρα μετά το εμβόλιο

27

Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές μετά τον θάνατο 64χρονης γυναίκας που εμβολιάσθηκε στο Ίλιον λίγο μετά τον εμβολιασμό της εξέπνευσε. Οι ίδιες πληροφορίες φέρουν τη γυναίκα να εκπνέει λίγο μετά την έξοδό της από το εμβολιαστικό κέντρο, όπου είχε παραμείνει επί ένα τέταρτο, όπως επιβάλλεται μετά τη χορήγηση της δόσης του εμβολίου της AstraZeneca -το οποίο λαμβάνει αυτή την περίοδο η ηλικιακή ομάδα 60-64 ετών.Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, δεν προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 64χρονης. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα.
Όπως ανέφερε χθες η κυρία Θεοδωρίδου, τα θρομβοεμβολικα επεισόδια που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ειδικών σε όλη την Ευρώπη καταγράφονται περίπου 4 με 7 ημέρες μετά τον εμβολιασμό. Μάλιστα, η κυρία Θεοδωρίδου επισήμανε και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν, όπως θωρακικό άλγος, πονοκέφαλος.

Astrazeneca: Στοπ από το Βερολίνο στη χορήγηση του εμβολίου σε γυναίκες κάτω των 60 μετά από 9 θανάτους
Η κυβέρνηση του Βερολίνου ανέστειλε τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca κατά της Covid-19 για γυναίκες κάτω των 60 ετών, μετά την διαπίστωση 31 περιστατικών θρομβώσεων. Τη χορήγηση του συγκεκριμένου εμβολίου είχαν προηγουμένως αναστείλει το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Βερολίνου και άλλα νοσοκομεία στην Γερμανία.
Με πληροφορίες από την αίθουσα σύνταξης